سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Text Box:   زمستان 1387 - عاشقان پرسپولیس
spacer



spacer

منوی اصلی

بازدیدهای امروز: 8 بازدید
بازدیدهای دیروز: 8 بازدید
مجموع بازدیدها: 123508 بازدید


صفحه اصلی
وضعیت من در یاهو

پست الکترونیک
پارسی بلاگ

ورود به مدیریت
درباره من

جستجو

اخبار تیم ملی
نوشته شده توسط : سروش
دوشنبه 87 دی 23 ساعت 6:14 عصر

                                     کاپیتان تیم فوتبال ایران از حضورش در بازی با سنگاپور خبر داد.

کریم باقری اظهار داشت: پس از مصدومیت در بازی مقابل چین کمی احساس ترس کردم ولی در حال حاضر با تلاش پزشکان تیم ملی در شرایط ایده آل به سر می برم.
وی افزود: برای بازی مقابل سنگاپور هیچ مشکلی ندارم. روز گذشته پای مصدوم خود را مورد امتحان قرار دادم و خوشبختانه مشکلی نداشتم.
باقری ادامه داد: شاید همه دیدار مقابل سنگاپور در تهران را یکطرفه بدانند اما روز سختی مقابل آنها داریم. نباید به هیچ عنوان آنها را دست کم بگیریم تا با برد مقابل آنها و تایلند به دیدار حریف سرسخت خود کره جنوبی برویم.
همچنین کریم باقری صبح امروز برای دریافت مطالباتش به باشگاه پرسپولیس رفت و به مدت 20 دقیقه با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس عباس انصاری فرد به گفت و پرداخت.

 


نظرات دیگران [ نظر]

پتروویچ: مجبور بودم به صربستان بروم
نوشته شده توسط : سروش
دوشنبه 87 دی 23 ساعت 6:7 عصر

 هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به دلیل بیماری مادرم مجبور بودم به صربستان بروم

ایوان پتروویچ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: رفتن من به صربستان هیچ ربطی به مسائل مالی نداشت و فقط به خاطر مریضی مادرم بود.
وی افزود: به هیچ عنوان با کسی در باشگاه پرسپولیس مشکل ندارم. از پیروانی تشکر می کنم که به من اجازه داد
به کشورم بروم.
پتروویچ تاکید کرد: تا بازی با فولاد با تمرینات ویژه به شرایط ایده آل بدنی می رسم تا به تیم کمک کنم.
پتروویچ در خصوص تغییر مدیریت باشگاه پرسپولیس گفت: در این باره حرفی ندارم. من بازیکن هستم و باید وظیفه ام را در زمین انجام دهم.
وی خاطر نشان کرد: از کلیه هواداران عذر خواهی می کنم که در دو بازی غیبت داشتم. امیدوارم در بازی های آینده این مسئله را جبران کنم.


نظرات دیگران [ نظر]

برنامه کامل لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد
نوشته شده توسط : سروش
یکشنبه 87 دی 22 ساعت 4:9 عصر

 برنامه کامل این رقابت ها به شرح زیر است:

گروه A:
الهلال عربستان،پاختاکور ازبکستان ،الاهلی امارات و صبا قم

*سه شنبه 20/12/87
الهلال - صبا قم؛ فهد –ریاض
الاهلی - پاختاکور؛ الرشید-دبی

ادامه مطلب...

نظرات دیگران [ نظر]

جدول لیگ قهرمانان آسیا (غرب) / احتمال رویایی پرسپولیس با استقلال
نوشته شده توسط : سروش
پنج شنبه 87 دی 19 ساعت 2:18 عصر

هفته اول این مسابقات روزهای 20 و 21 اسفند ماه سال جاری برگزار می شود. 30 تیم به صورت انتخاب مستقیم در این رقابت‌ها حضور دارند و دو تیم دیگر از رقابت‌های حذفی AFC Cup به لیگ قهرمانان آسیا در سال 2009 راه خواهند یافت. دو تیم از هر گروه به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود می کنند. تیم های سرگروه میزبان تنها بازی این مرحله خواهند بود.

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی بصورت باز انجام می شود. قرار است فینال رقابت ها در یک بازی در توکیو انجام شود.


نظرات دیگران [ نظر]

مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس معرفی شد
نوشته شده توسط : سروش
پنج شنبه 87 دی 19 ساعت 2:15 عصر

نشست هیأت مدیره باشگاه از ساعت 30/11 الی 30/15 با حضور کلیه اعضا در دفتر سید داریوش مصطفوی برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پایان جلسه هیأت مدیره با استعفای سید داریوش مصطفوی موافقت کرده و عباس انصاری فرد را بعنوان مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس معرفی کرد.

متن صورتجلسه هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) بشرح ذیل اعلام گردید:

بسمه تعالی

ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به شیعیان جهان به ویژه عزاداران حسینی در سراسر ایران اسلامی، به اطلاع کلیه هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) می رساند جلسه هیأت مدیره باشگاه امروز با حضور کلیه اعضاء برگزار و طی آن استعفای آقای داریوش مصطفوی مدیرعامل محترم باشگاه که در تاریخ 8/10/87 تقدیم هیأت مدیره شده بود مطرح و بحث و بررسی لازم در این باره انجام شد.

علیرغم عدم پذیرش این استعفا از سوی اعضای هیأت مدیره به علت اصرار آقای داریوش مصطفوی، اعضای هیأت مدیره نهایتاً با استعفای نامبرده موافقت کردند. در ادامه ضمن بحث و بررسی پیرامون گزینه های مختلف مدیرعاملی، نهایتاً آقای عباس انصاریفرد پس از مذاکره با وی و نیز با توجه به سوابق وی در باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) ضمن قدردانی و تشکر ویژه از زحمات آقای داریوش مصطفوی در طول زمان خدمتگزاری، از همه اعضای خانواده بزرگ پیروزی انتظار دارد با همکاری و همدلی برای پیشرفت و تعالی باشگاه و ارتقای جایگاه در مسابقات لیگ برتر فوتبال از هیچ تلاش و کوششی فرو گزار ننمایند.

مدیرعامل جدید باشگاه موظف است با بهره گیری از توان مدیریتی خود و یاری همه اعضاء پیشکسوتان و هواداران باشگاه بزرگ و مردمی پیروزی زمینه موفقیت در رده های مختلف بویژه تیم فوتبال بزرگسالان را در مسابقات داخلی و جام باشگاههای آسیا فراهم آورد.


نظرات دیگران [ نظر]

اختصاصی / و سرانجام مصطفوی رفتنی شد .... !
نوشته شده توسط : سروش
پنج شنبه 87 دی 19 ساعت 1:58 عصر

خبر اینگونه بود . هیئت مدیره با استفعای داریوش مصطفوی موافقت کرد و عباس انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد . اتفاقی که می بایست زودتر از این به وقوع می پیوست با چند روز یا بهتر است بگوییم با چندین هفته تاخیر حاصل شد تا داریوش مصطفوی شاید برای همیشه از پرسپولیس دور شود .
در مورد مدیریت مصطفوی در پرسپولیس تحلیل ها و سخنان زیادی گفته و نوشته شده است . بدون شک خود مصطفوی هم تصور نمی کرد تیمی که ابتدای فصل همگان به قهرمانی اش رای می دادند امروز در رتبه ششم جدول جای بگیرد و فاصله ای 7 امتیازی با صدر جدول داشته باشد .
مصطفوی از همان آغازین روزهای مدیریتش اشتباهاتی تاکتیکی داشت که باعث شد باشگاه یا درواقع تیم تحت مدیریتش روزهای چندان خوشی را نبیند .

ادامه مطلب...

نظرات دیگران [ نظر]

سه خبر از پرسپولیس
نوشته شده توسط : سروش
دوشنبه 87 دی 16 ساعت 10:29 صبح

مصطفوی: احساس میکنم امروز آخرین روز فعالیت من در باشگاه بود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: احساس می کنم امروز آخرین روز فعالیت من در این باشگاه است. مصطفوی در گفتگویی درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: من امروز با این احساس وارد دفتر کارم شدم که گویی آخرین روز کاری من است. وی تصریح کرد : اگر اجازه می دادند من به داخل زمین می رفتم و حتی پنالتی را خودم می زدم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران با بیان اینکه بازیکنان نتوانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند گفت : آیا مقصر من هستم که برخی ها قصد تخریب مرا دارند؟ 
وی گفت : وظیفه من تغذیه مالی و تدارکات کادر فنی و بازیکنان است که تا به اینجا به خوبی انجام داده ام. مصطفوی ادامه داد : فردا جلسه ای با حضور اعضای هیئت مدیره و کادر فنی در باشگاه برگزار خواهد شد و تکلیف خیلی چیزها مشخص می شود.

 

خلیلی: به احتمال فراوان به داربی خواهم رسید

 محسن خلیلی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به احتمال فراوان به بازی پرسپولیس و استقلال خواهم رسید. محسن خلیلی با اشاره به اینکه برای ادامه تمرین در آلمان به سر می برد، گفت : دور جدید تمرین های خود را با فشار بیشتر آغاز کرده ام و همه چیز طبق روال پیش می رود. گلزن برتر فصل گذشته لیگ برتر افزود : تنها مشکل من سرما و بارندگی در آلمان است که تمرین مرا در زمین چمن سخت کرده است؛ ولی در کل همه چیز مطلوب است.
محسن خلیلی درباره حضور در بازی پرسپولیس و استقلال در 25 بهمن هم گفت: حضور من در این بازی به نظر پزشک جراح من وابسته است. وی گفت : به احتمال فراوان می توانم برای پرسپولیس مقابل استقلال بازی کنم چون از اواسط بهمن در شرایط مسابقه قرار خواهم گرفت.

 

 

 

نیکبخت: بازیکنان مقصر اصلی ناکامی پرسپولیس هستند

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مصطفوی و پیروانی تلاش خود را کرده اند و مقصران اصلی ناکامی تیم فقط بازیکنان هستند. علیرضا نیکبخت واحدی اظهار داشت: مطمئن هستم همه چیز درست می شود. شکست برابر ذوب آهن یک هشدار جدی بود تا ما در سایر بازی‌ها بیشتر دقت کنیم و هیچ تیمی را دست کم نگیریم. وی افزود: هواداران حق دارند ناراحت شوند.شاید حرف‌های تکراری ما آنها را باز هم آزرده کند اما مطمئن باشید همه چیز درست می شود. نیکبخت ادامه داد: هدایتی، مصطفوی و افشین پیروانی زحمت خود را کشیده اند. آنها به هیچ عنوان مقصر نیستند. بازیکنان هستند که در زمین بازی می کنند. وی افزود: اگر خودمان باشیم مطمئن باشید تیمی جلودار ما نیست. اما متاسفانه در بازی های اخیر در حد پرسپولیس نبودیم.


نظرات دیگران [ نظر]

<      1   2   3   4      >

درباره ی وبلاگ

عاشقان پرسپولیس

مدیر وبلاگ : سروش[50]
نویسندگان وبلاگ :
عباس[0]

یه پرسپولیسی با تعصب ... پرسپولیس، پیروزی، فوتبال، ایران، افتخارات، دانلود،‏ تحلیل، عکس، کاغذدیواری، جام جهانی، قهرمانی، رکورد، داربی، ...

لوگوی وبلاگ

زمستان 1387 - عاشقان پرسپولیس

موضوعات وبلاگ