سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Text Box:   زمستان 1387 - عاشقان پرسپولیس
spacer



spacer

منوی اصلی

بازدیدهای امروز: 6 بازدید
بازدیدهای دیروز: 4 بازدید
مجموع بازدیدها: 123351 بازدید


صفحه اصلی
وضعیت من در یاهو

پست الکترونیک
پارسی بلاگ

ورود به مدیریت
درباره من

جستجو

سال نو مبارک
نوشته شده توسط : سروش
جمعه 87 اسفند 30 ساعت 1:48 عصر

سال نو مبارک

 
آغاز سال نو و فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی را به همه هموطنان تبریک عرض می نمائیم.
                                                                                                     

نظرات دیگران [ نظر]

تساوی ارزشمند پرسپولیس در خانه الشباب
نوشته شده توسط : سروش
سه شنبه 87 اسفند 27 ساعت 11:50 عصر

تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار خود برابر الشباب به تساوی بدون گل دست یافت.


تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار خود از سری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ریاض به مصاف الشباب عربستان رفت و با یک بازی منطقی به تساوی بدون گل دست یافت. الشباب نیمه اول را تهاجمی آغاز کرد ولی از اواسط نیمه اول سرخپوشان بازی را در اختیار گرفته و توانستند چهار موقعیت گل روی دروازه الشباب ایجاد کنند. شاید مهمترین موقعیت پرسپولیس شوت کریم باقری از داخل محوطه جریمه بود که دروازه‌بان الشباب توانست توپ را کنترل کند. در این نیمه خط هافبک پرسپولیس اجازه خود نمایی به خط هافبک الشباب نداده به طوری‌که ناصر الشمرانی بهترین گلزن الشباب عملاً از جریان بازی خارج شده بود.
در نیمه دوم الشباب به پرس از نیمه پرسپولیس دست زد و همین موجب شد که بازی را بیشتر در اختیار گیرد. ولی علیرغم مالکیت بیشتری که داشت نتوانست موقعیت زیادی را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کند. ولی پرسپولیس در ضد حمله خطرناک نشان می‌داد و در دو مورد فرار‌های کریمی موقعیت‌های عالی را برای پرسپولیس ایجاد کرد که هیچکدام به گل تبدیل نشد. در پایان این بازی نفس‌گیر دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند.
نکته بارز در تیم پرسپولیس علاوه بر دفاع عالی خط دفاع که حتی یک موقعیت نیز به تیم میزبان نداد بازی عالی نیکبخت واحدی و کاپیتان کریم باقری بود. کاپیتان کریم در میانه میدان نقش یک فرمانده را به‌ خوبی ایفا می‌کرد و در تمام بازی در دفاع و حمله نقش تاثیر‌گذاری داشت. علیرضا نیکبخت واحدی نیز بارها طول زمین را رفت و برگشت که نشان از آمادگی خوب این بازیکن محبوب پرسپولیس داشت.
پرسپولیس با کسب این امتیاز که با اندکی شانس می‌توانست سه برابر باشد نشان داد برای لیگ قهرمانان آسیا برنامه ویژه‌ای دارد.
در دیگر دیدار این گروه الغرافه موفق شد با دو گل شارجه را شکست دهد. با این نتایج در پایان روز دوم پرسپولیس و الشباب با 4 امتیاز الغرافه 3 امتیاز  و شارجه بدون امتیاز رتبه اول تا چهارم را در اختیار دارند.
 
پرسپولیس در سومین دیدار خود از ساعت 16 روز 19 فروردین‌ماه در ورزشگاه آزادی میزبان الغرافه قطر است.
ترکیب پرسپولیس :
حقیقی، رضایی، شیری، حیدری، محمد، زارع، نوری، باقری، نیکبخت واحدی (منصوری)، نوروزی (حمیرضا علی عسگری)، کریمی (ابراهیم توره)



نظرات دیگران [ نظر]

نهمین گل آسیایی جادوگر!
نوشته شده توسط : سروش
یکشنبه 87 اسفند 25 ساعت 12:28 عصر

علی کریمی بازیکن ارزشمند تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الشارجه امارات بهترین بازیکن زمین شناخته شد و به رغم مصدومیت، نمایش زیبایی در زمین ارائه داد و مورد تحسین همگان قرار گرفت، در ضمن وی اولین گل پرسپولیس را وارد دروازه حریف کرد.
                                                                                

                                                                                

کریمی با به ثمر رساندن این گل ششمین گل آسیایی خود را برای پرسپولیس به ثمر رساند و با احتساب 3 گل آسیایی وی به همراه الاهلی امارات، تعداد گلهای کریمی در آسیا به عدد 9 رسید و به جمع برترین گلزنان آسیایی ایران پیوست.

در حال حاضر فرشاد پیوس بازیکن سابق پرسپولیس، محمود کریمی بازیکن سپاهان و فرهاد مجیدی از استقلال هر کدام با به ثمر رساندن 11 گل، بهترین گلزنان ایرانی در جام باشگاههای آسیا، جام در جام و جام قهرمانان آسیا محسوب می شوند و محمد احمدزاده از ملوان با 10 گل و علی کریمی از پرسپولیس و مهدی سید صالحی بازیکن سابق سپاهان هر کدام با 9 گل زده در مکانهای بعدی قرار دارند.

کریمی در صورت به ثمر رساندن دو گل دیگر، به جمع برترین گلزنان آسیایی ایران می پیوندد و در صورت زدن 3 گل دیگر رکورددار برترین گلزنان آسیایی ایرانی شناخته می شود. جالب اینکه کریمی در پست هافبک بازی می کند و گلزنان برتر فعلی هر 3 فورورارد هستند.

به هر حال علی کریمی با بازی درخشان خود در یک نیمه مقابل الشارجه امارات همه فوتبال دوستان را خوشحال کرد و نشان داد که برای تیم ملی می تواند مهره ارزشمندی باشد.


نظرات دیگران [ نظر]

پرسپولیس اولین گام آسیای را محکم برداشت
نوشته شده توسط : سروش
سه شنبه 87 اسفند 20 ساعت 6:8 عصر

 دیدار تیم های پرسپولیس و الشارجه امارات با نتیجه 3 بر یک به سود تیم پرسپولیس به پایان رسید .
تیم های پرسپولیس و الشارجه در اولین بازی خود در گروه B لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 15در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.
پس از حملات اولیه پرسپولیس و عدم استفاده از این موقعیت ها در دقیقه 27 علی کریمی کاپیتان پرسپولیس دروازه الشارجه را باز کرد.
بعد از این گل سرخپوشان روحیه گرفته و حملات خود را ادامه دادند به طوری که هادی نوروزی یک موقعیت عالی را از دست داد. ادامه این روند باعث شد علیرضا نیکبخت واحدی در دقیقه 31 گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند .

پرسپولیسی ها که نسبت به بازی های لیگ رویه متفاوتی را پیش گرفته بودند توانستند در دقیقه 34 توسط هادی نوروزی به گل سوم برسند. 
در نیمه دوم پرسپولیس گه گمتر حمله می کرد در دقیقه 54 توسط رشید دروازه خود را باز شده دید و حساب کار 3 بر یک شد. این نتیجه تا پایان حفظ شد و پرسپولیس در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به 3 امتیاز دست یافت. 
قضاوت این مسابقه بر عهده کوالنکو ازبکستانی بود. وی از پرسپولیس به سپهر حیدری و مازیار زارع و از الشارجه به نوفی کارت زرد نشان داد. 

امُا حاشیه ی این دیدار

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی 3 بر یک برابر الشارجه امارات گام اول در لیگ قهرمانان آسیا را محکم برداشت.

بازی امروز تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و الشارجه امارات همراه با حاشیه هایی بود که برخی از این حاشیه ها را در زیر می خوانید:

* بازی پر اشتباه ابراهیم توره اعتراض شدید هواداران را به دنبال داشت. این بازیکن سنگالی که در بیست دقیقه پایانی بازی به جای هادی نوروزی وارد زمین مسابقه شد با بازی ضعیف خود صدای اعتراض هواداران پرسپولیس را درآورد. وی با هر اشتباهی که مرتکب می شد هواداران پرسپولیس به شدت اعتراض و محسن خلیلی را تشویق می کردند.

* محسن خلیلی در دقیقه 78 بازی در میان تشویق شدید هواداران پرسپولیس وارد زمین مسابقه شد. در این هنگام نیکبخت نیز به شدت از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد.

* مجتبی شریفی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز از تماشاگران ویژه بازی پرسپولیس - الشارجه بود.

* از مسئولان ارشد سفارت امارات نیز در تهران برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده بودند.

* از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس یک تابلو فرش نفیس به مسئولان باشگاه الشارجه اهدا شد.

* کار مرمت و بازسازی نیمکت های ورزشگاه آزادی کماکان دارد. در جایگاه مخصوص تماشاگران استقلال کارگران مشغول تعویض صندلی ها بودند آنها حتی در طول بازی نیز کار خود را قطع نکردند و به انجام کار خود ادامه دادند.

* در حین بازی در نیمه دوم ایوان پتروویچ به صورت غیر عمد توپ را به پای مربی الشارجه کوبید که این حرکت با اعتراض مربی پرتغالی الشارجه مواجه شد.

* در حین بازی در چند مورد نارنجک و ترقه های دستی در ورزشگاه منفجر شد.


نظرات دیگران [ نظر]

شکست ناامید کننده پرسپولیس در تهران =خداحافظی با آسیا!!!
نوشته شده توسط : سروش
سه شنبه 87 اسفند 13 ساعت 6:36 عصر

شکست پرسپولیس بربر مقاومت=اشک های هواداران درآزادی=خداحافظی با آسیا

تیم فوتبال مقاومت سپاسی با پیروزی برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، دومین تیم بزرگ فوتبال ایران را نیز شکست داد تا از دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ هشتم 9 امتیاز بگیرد.

در دومین دیدار از هفته سی ام رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت 16 امروز دو تیم پرسپولیس و مقاومت سپاسی شیراز به قضاوت محسن قهرمانی و در حضور حدود 15 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان غلامحسین پیروانی به پیروزی 2 بر یک دست یافتند.

در نیمه اول پرسپولیس موفق شد با تنها گل دقیقه 40 پژمان نوری حریف شیرازی خود را شکست دهد اما در نیمه دوم ورق برگشت و در نیمه ای که پرسپولیس عملکرد بسیار ناامید کننده و ضعیفی داشت، تیم مقاومت در دقایق 53 و 58 توسط سیامک کهنورد و مصطفی صبری به دو گل دست پیدا کرد.

در ادامه این دیدار پرسپولیس با به میدان فرستادن محسن خلیلی بر قدرت تهاجمی خود افزود اما حضور این مهاجم پس از چندماه هم نتوانست مشکلات پرسپولیس را برطرف کند تا این تیم با شکست 2 بر یک برابر مقاومت در ورزشگاه آزادی نه تنها شانس قهرمانی در لیگ هشتم را از دست بدهد بلکه در خطر از دست دادن کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد. پرسپولیس در دیدارهای فردا رده سوم را از دست خواهد داد و باید در دیدارهای آینده برای پس گرفتن این جایگاه تلاش کند.

مقاومت سپاسی شیراز نیز که چند هفته پیش استقلال را شکست داده بود و سه امتیاز از این تیم کسب کرده بود، در دو دیدار رفت و برگشت هم پرسپولیس را شکست داد تا 6 امتیاز هم از این تیم بگیرد و غلامحسین پیروانی به خاطرای خوش فعالیتش را در تیم امید آغاز کند.


نظرات دیگران [ نظر]

شکست رئالو پیروزی پرگل بایرن درمرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ
نوشته شده توسط : سروش
جمعه 87 اسفند 9 ساعت 10:11 صبح

مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با شکست رئال مادرید در خانه و پیروزی پرگل بایرن مونیخ دنبال شد.

 چهارشنبه شب و در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهار دیدار دیگر برگزار شد.

در این دیدارها، رئال مادرید در خانه با یک گل مغلوب لیورپول شد تا کار بسیار سختی در آنفیلد پیش رو داشته باشد. چلسی که در استمفوردبریج میزبان یوونتوس بود با تک گل دروگبا، تیم ایتالیایی را بدرقه کرد.

در دو دیدار دیگر، ویارئال و پاناتینایکوس در خانه ویارئال به تساوی یک-یک دست یافتند. بایرن مونیخ با نتیجه پرگل 5 بر صفر شکست سنگینی را متحمل اسپورتینگ لیسبون کرد.

نتیجه دیدارهای چهارشنبه:                                             
چلسی: یک  
                                                                                                
دروگبا (12)

یوونتوس: صفر

*اسپورتینگ لیسبون:‌ صفر

بایرن مونیخ: 5

ریبری (42، 63)، کلوزه (57)، تونی (84، 90)

*رئال مادرید: صفر

لیورپول: یک

بنیایون (82)

*ویارئال: یک

روسی (65)

پاناتینایکوس: یک

کاراگونیس (58)

دیدارهای دور برگشت این مرحله دو هفته بعد،‌ روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار می شود.


نظرات دیگران [ نظر]

الشارجه حریف پرسپولیس شد
نوشته شده توسط : سروش
جمعه 87 اسفند 9 ساعت 9:54 صبح

 بازی پلی آف غرب آسیا با برد قاطع شارجه امارات به پایان رسید تا اولین حریف پرسپولیس در تهران مشخص شود.
شارجه در تک بازی انتخابی چهارشنبه شب با دمپو هند 3-0 به پیروزی رسید و به گروه دوم بازیهای لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
اولین گل بازی را اندرسون در دقیقه 12 به ثمر رساند و با گل دقیقه 34 جین کارلوس دیگر بازیکن برزیلی شارجه نیمه اول با برتری 2-0 میزبان به پایان رسید. با شروع نیمه دوم و تنها ده دقیقه بعد از آغاز مجدد بازی سالم سیف کار را 3-0 کرد تا این دیدار با همین نتیجه به پایان برسد.
بنابر این و بعد از صعود الشارجه این تیم طبق برنامه روز 10 مارچ در استادیوم آزادی با پرسپولیس روبرو خواهد شد. در گروه دوم الشارجه در کنار الشباب عربستان، الغرافه قطر و پرسپولیس تهران قرار گرفته است.

دمپو هم با شکست امشب به بازیهای ای اف سی کاپ سقوط می کند. در بازی دیگر پلی آف امشب آرمد فورس 2-1 مدان اندونزی را برد و از دیدار حذفی شرق آسیا به گروه هفتم لیگ قهرمانان صعود کرد.


نظرات دیگران [ نظر]

   1   2   3   4      >

درباره ی وبلاگ

عاشقان پرسپولیس

مدیر وبلاگ : سروش[50]
نویسندگان وبلاگ :
عباس[0]

یه پرسپولیسی با تعصب ... پرسپولیس، پیروزی، فوتبال، ایران، افتخارات، دانلود،‏ تحلیل، عکس، کاغذدیواری، جام جهانی، قهرمانی، رکورد، داربی، ...

لوگوی وبلاگ

زمستان 1387 - عاشقان پرسپولیس

موضوعات وبلاگ