سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Text Box:   زمستان 1387 - عاشقان پرسپولیس
spacer



spacer

منوی اصلی

بازدیدهای امروز: 6 بازدید
بازدیدهای دیروز: 8 بازدید
مجموع بازدیدها: 123506 بازدید


صفحه اصلی
وضعیت من در یاهو

پست الکترونیک
پارسی بلاگ

ورود به مدیریت
درباره من

جستجو

پرسپولیس مقابل ذوب آهن شکست خورد
نوشته شده توسط : سروش
شنبه 87 دی 14 ساعت 4:5 عصر

دیدار حساس تیم‌های فوتبال ذوب آهن و پرسپولیس در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد و در پایان نماینده اصفهان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.
محمدرضا خلعتبری در دقایق 30 و 46 و محمد صلصالی در دقیقه 65 برای ذوب آهن گلزنی کردند و ابراهیم توره در دقیقه 68 از روی نقطه پنالتی تک گل پرسپولیس را به ثمر رساند.
هدایت ممبینی، داور مسابقه خلعتبری را در دقیقه 47 و اسماعیل فرهادی را در دقیقه 82 اخراج کرد تا ذوب آهن 9 نفره برابر پرسپولیس بازی کند.
همچنین ابراهیم توره در دقیقه 84 یک ضربه پنالتی را از دست داد. داور مسابقه دستور تکرار این ضربه را داد اما این بار هم توره نتوانست توپ را به گل تبدیل کند.
قاسم حدادی فر، ایگور کاستر و محمد منصوری و اسماعیل از تیم ذوب آهن با دریافت کارت‌ زرد جریمه شدند.

بازیکنان تیم ذوب آهن، عیسی اندوی، سید محمد حسینی، محمد صلصالی، زیاد جاسم،‌حسن اشجاری، محمدرضا خلعتبری، ایگور کاسترو (دقیقه 77 احمد محمدپور)، محمد منصوری (دقیقه 80 سینا عشوری)، قاسم حدادی فر، اسماعیل فرهادی و شاهین خیری.
بازیکنان تیم پرسپولیس: مهدی واعظی، رحمان رضایی، علیرضا محمد، حسین بادامکی (محمد منصوری دقیقه 54)، نبی باقری‌ها، مازیار زارع، پژمان نوری،‌کریم باقری، علی کریمی، مجتبی شیری، مجتبی شیری (دقیقه 54 علیرضا نیکبخت واحدی)

در پایان مسابقه هواداران پرسپولیس که در ورزشگاه مانده بودند علیه افشین پیروانی و بازیکنان شعار دادند و عنوان کردند بازیکنان بی‌تعصب باید پرسپولیس را ترک کنند. 
* هواداران پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه فولادشهر پس از دریافت گل سوم از ذوب آهن، به نشانه اعتراض ورزشگاه را ترک کردند.
* پس از برتری 3 بر یک در فولادشهر هواداران ذوب آهن با در دست گرفتن پرچم ذوب آهن و سپاهان، پیروزی تیمشان برابر پرسپولیس را جشن گرفتند. 
* منصور ابراهیم زاده و سعید آذری، در پایان مسابقه با پرسپولیس به شدت از سوی تماشاگران تشویق شدند. 
* در دقایق 84 و 86 هنگامی که ضربات پنالتی ابراهیم توره، مهاجم پرسپولیس هدر رفت تماشاگران ذوب‌آهن به کنایه خواستار تکرار ضربه پنالتی شدند.


نظرات دیگران [ نظر]

صحبت های رحمان رضایی، کریم باقری و سپهر حیدری پس از شکست پرسپولی
نوشته شده توسط : سروش
سه شنبه 87 دی 10 ساعت 7:9 عصر

سه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست این تیم برابر ملوان بندرانزلی دلایل این شکست را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمان رضایی پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل ملوان بندرانزلی با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: در فوتبال برد و باخت طبیعی است و هر تیمی از موقعیت های خود بهتر استفاده کند برنده می شود. ما امروز از شانس های خود استفاده نکردیم و ملوان از دو فرصت گلزنی به دو گل رسید.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات تیم فوتبال  پرسپولیس در امر گلزنی باید برطرف شود خاطرنشان کرد: تا پایان مسابقات لیگ بازی های زیادی مانده و می توانیم اختلاف امتیازات خود با تیم های مدعی را جبران کنیم.

سپهرحیدری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس نیز پس از شکست این تیم مقابل ملوان بندرانزلی گفت: ما امروز نمایش خوبی نداشتیم و اگر خوب بازی کرده بودیم نتیجه ای غیر از پیروزی ملوان رقم می خورد.

وی افزود: نباید از بازی خوب تیم ملوان به سادگی گذشت. آنها با برنامه و هدفمندتر از تیم ما بازی کردند و در روزی که روز خوب پرسپولیس نبود به پیروزی رسیدند. البته بدان معنا نیست که تیم ما بی برنامه عمل کرده است و ما نیز شانس ها و فرصت های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آنها بهره ببریم.

کریم باقری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس نیز با ابراز تاسف از شکست این تیم مقابل ملوان بندرانزلی گفت: ما امروز بازی خوبی انجام ندادیم گرچه در طول بازی موقعیت هایی داشتیم اما نتوانستیم از این شانس ها نیزاستفاده کنیم.

وی گفت: درمقابل تیم ملوان با دفاع فشرده از ضد حملات برای رسیدن به گل استفاده کرد و از شانس های خود نهایت بهره را برد.

وی با بیان اینکه ملوان تلاش خوبی مقابل پرسپولیس داشت، این تیم را شایسته برتری در بازی امروز خواند.


نظرات دیگران [ نظر]

پرسپولیس هم مقابل ملوان در ورزشگاه آزادی زانو زد !!!
نوشته شده توسط : سروش
سه شنبه 87 دی 10 ساعت 6:59 عصر

                                                          پیروزی ملوان در برابر پرسپولیس در آزادی

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر ایران برابر ملوان شکست خورد.تیم های پرسپولیس و ملوان بندر انزلی در هفته بیستم لیگ برتر ایران با یکدیگر دیدار کردند که در پایان تیم ملوان با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید. علیرضا رمضانی در دقیقه 54 و محمد حیدری در دقیقه 83 برای ملوان گلزنی کردند تا تیم میهمان 3 امتیاز را برابر پرسپولیس به دست آورد. علیرضا فغانی؛ داور مسابقه بابک پورغلامی و علیرضا رمضانی را با کارت زرد جریمه کرد.
بازیکنان تیم پرسپولیس: علیرضا حقیقی، سپهر حیدری(محمد منصوری)، رحمان رضایی، نبی اله باقری ها، مجتبی شیری، علیرضا محمد، پژمان نوری، حسین بادامکی(هادی نوروزی)، ایوان پترویچ(کریم باقری)،ابراهیم توره و علیرضا نیکبخت واحدی.


نظرات دیگران [ نظر]

خلیلی: هواداران در دربی منتظر من باشند
نوشته شده توسط : سروش
یکشنبه 87 دی 8 ساعت 11:48 عصر

محسن خلیلی در گفت و گویی، اظهار داشت: امروز به دلیل اینکه کارهای شخصی ام مانده بود نتوانستم در تمرین پرسپولیس شرکت کنم. به همین دلیل روز گذشته با بازیکنان و کادر فنی خداحافظی کردم.
وی افزود: در این چند روز متوجه شدم برای رسیدن به جایگاه ثابت کار سختی دارم.
وی ادامه داد: روز گذشته برای من یک روز عجیب بود. مدت‌ها بود تشویق نشده بودم و در کنار بچه های خونگرم پرسپولیس نبودم. دیروز روحیه ام برای حضور در پرسپولیس چند برابر شد.
وی یادآور شد: برای حضور در ترکیب پرسپولیس ثانیه شماری می کنم. استقبال هواداران و بازیکنان در چند روزی که در تمرینات بودم قوت قلب عجیبی را به من داد.
خلیلی گفت: یک ساعت کار با توپ کردم و هیچ مشکلی احساس نکردم. این می تواند نوید بخش روزهای خوب برای من باشد.

وی تاکید کرد: فیزوتراپی را فراموش نکرده ام. طبق برنامه ای که داشتم با تلاش زرینه توانستم شرایط اید ه آل خودم را حفظ کنم.
این مهاجم در خصوص حضورش در دربی گفت: انتهای دی ماه به ایران بر می گردم. سعی می کنم به بازی حساس ایران وکره جنوبی برسم. هواداران از امروز می توانند منتظر حضور من در دربی باشند تا بتوانم باز هم مقابل استقلال گلزنی کنم.
خلیلی درباره دیدار با مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: به مدت دو ساعت با کفاشیان و تاج در مورد تیم ملی و سایر مسائل صحبت کردم. مدارک من تائید و قرار شد حسابداری فدراسیون فوتبال هر چه سریعتر پول را به من پرداخت کند. امیدوارم مشکل من هر چه زودتر حل شود تا در آلمان مشکلی نداشته باشم.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار با مایلی کهن عنوان کرد: دلم برای باشگاه سایپا تنگ شده بود. تیمی که به آن خیلی مدیون هستم. به همین دلیل در تمرینات سایپا حضور پیدا کردم و بازیکنان و کادر فنی به گفت و گو پرداختم.
خلیلی در پایان خاطر نشان کرد: صبح فردا ایران را به مقصد آلمان ترک خواهم کرد تا تمریناتم را در مرحله پایانی پشت سر بگذارم.


نظرات دیگران [ نظر]

مجوز کار با توپ خلیلی صادر شد
نوشته شده توسط : سروش
پنج شنبه 87 دی 5 ساعت 9:44 عصر

خلیلی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس

مهاجم مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس پس از تست پزشک معالج مجوز کار با توپ دریافت کرد.

به نقل از فارس، محسن خلیلی روز سه شنبه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تست پزشکی داد. در تست صبح سنجش قدرت از وی گرفته شد و پس از تائید پزشک برنامه تمرینی جدیدی گرفت. همچنین مجوز کار با توپ وی صادر شد. قرار است خلیلی روزی یک ساعت بدود و کار با وزنه خود را به صورت سنگین تر پیگیری کند.

خلیلی بعد از ظهر روز سه شنبه هم در تست آمادگی جسمانی اسید لاتیک شرکت کرد. در این تست میزان چربی، ضربان قلب و مواردی که بستگی به آمادگی جسمانی اش دارد، مورد برسی قرار گرفت.

خلیلی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس

پزشک محسن خلیلی پس از رضایت از وضعیت این بازیکن به وی اعلام کرد که با احتمال فراوان تا 15 بهمن ماه می تواند به میدان برود.

پزشک خلیلی در نامه ای مکتوب برای دکتر زرینه پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گزارش کاملی از وضعیتش و میزان تمرینات تهیه و به این بازیکن داد تا وی در اختیار زرینه قرار دهد.

طبق آخرین برآوردی که انجام شده 35 هزار یورو بالغ بر 40 میلیون تومان هزینه کلینیک و تمرینات خلیلی شده است. قرار است وی در نامه ای مکتوب این مورد را به فدراسیون فوتبال ارائه دهد تا مبلغ فوق را دریافت کند.

محسن خلیلی با تائید این موارد اعلام کرد روز پنج شنبه در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس شرکت خواهد کرد.


نظرات دیگران [ نظر]

<      1   2   3   4      

درباره ی وبلاگ

عاشقان پرسپولیس

مدیر وبلاگ : سروش[50]
نویسندگان وبلاگ :
عباس[0]

یه پرسپولیسی با تعصب ... پرسپولیس، پیروزی، فوتبال، ایران، افتخارات، دانلود،‏ تحلیل، عکس، کاغذدیواری، جام جهانی، قهرمانی، رکورد، داربی، ...

لوگوی وبلاگ

زمستان 1387 - عاشقان پرسپولیس

موضوعات وبلاگ