سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Text Box:   زمستان 1387 - عاشقان پرسپولیس
spacer



spacer

منوی اصلی

بازدیدهای امروز: 15 بازدید
بازدیدهای دیروز: 8 بازدید
مجموع بازدیدها: 123515 بازدید


صفحه اصلی
وضعیت من در یاهو

پست الکترونیک
پارسی بلاگ

ورود به مدیریت
درباره من

جستجو

شکست رم، توقف منچستر و بارسا
نوشته شده توسط : سروش
چهارشنبه 87 اسفند 7 ساعت 9:39 صبح

اینتر، منچستر

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی آرسنال، توقف منچستر، اینتر و بارسلونا و شکست رم آغاز شد.

روز نخست از دور یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با برگزاری 4 دیدار آغاز شد که در مهمترین دیدار برگزار شده تیم های فوتبال اینتر میلان و منچستر یونایتد در ورزشگاه جوزپه مه آتزا به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این مسابقه که تقابل تفکرات مورینیو و فرگوسن بود، دو تیم موفق به فتح دروازه یکدیگر نشدند تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بالاتر در ورزشگاه اولدترافورد مشخص شود. فرانچسکو تولدو، کریستیانو چیوو، مایکون داگلاس و ایوان کوردوبا از تیم اینتر و دارن فلچر و وین رونی از تیم منچستر بازیکنان اخطاری این دیدار بودند.

بارسلونا، لیون، آنری

در دیگر مسابقه برگزار شده، تیم فوتبال بارسلونا در زمین لیون با گل دقیقه 67 تیری آنری موفق شد از شکست فرار کرد و در پایان برابر این تیم فرانسوی به تساوی یک بر یک رضایت داد. جونینیو(7) گل برتری لیون را به ثمر رسانده بود.

نتایج کامل دیدارهای روز نخست از دور یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

* آرسنال انگلستان یک - رم ایتالیا صفر

گل: روبن فان پرسی(37-پنالتی) برای آرسنال

* لیون فرانسه یک - بارسلونا اسپانیا یک

گل ها: جونینیو(7) برای لیون - تیری آنری (67) برای بارسلونا

* آتلتیکومادرید اسپانیا 2 - پورتو پرتغال 2

گل ها: روبن رودریگز(3) و دیه گو فورلان(45) برای اتلتیکو - لیساندرو لوپز(22 و 73) برای پورتو

آرسنال، رم

* اینتر میلان ایتالیا صفر - منچستریونایتد انگلستان صفر

دور یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری دیدارهای زیر به پایان می رسد:

* چلسی انگلستان - یوونتوس ایتالیا

* رئال مادرید اسپانیا - لیورپول انگلستان

* بایرن مونیخ آلمان - اسپورتینگ پرتغال

* ویارئال اسپانیا - پاناتینایکوس یونان


نظرات دیگران [ نظر]

پرسپولیس با یک گل از سد ابومسلم گذشت / صعود موقت به رده دوم
نوشته شده توسط : سروش
سه شنبه 87 بهمن 29 ساعت 6:58 عصر

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی کم گل برابر ابومسلم مشهد علاوه بر اینکه سه امتیاز این دیدار را کسب کرد به رده دوم جدول رده بندی نیز صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ابومسلم مشهد از ساعت 16 امروز با حضور بیش از 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزارکننده دومین دیدار از هفته بیست و هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور بودند.

در نیمه اول این دیدار دو تیم فوتبال سرد و کسل کننده ای را به نمایش گذاشتند اما در نیمه دوم پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 48 توسط کریم باقری به گل برتری دست پیدا کرد.

شاگردان نلو وینگادا در ادامه بازهم صاحب موقعیت هایی شدند اما نتوانستند از این موقعیت ها به خوبی استفاده کنند. در دقیقه 55 این دیدار شهاب گردان دروازه بان تیم فوتبال ابومسلم با کوبیدن توپ به صورت توپ جمع کن پشت دروازه از بازی اخراج شد تا ابومسلم دقایق باقی مانده را 10 نفره دنبال کند.

در ادامه این بازی دو تیم فوتبال بهتری را به نمایش گذاشتند که در این بین سهم پرسپولیس در موقعیت های نزدیک به گل بیشتر از تیم مشهدی بود.

قضاوت دیدار پرسپولیس - ابومسلم مشهد برعهده سعید مظفری زاده بود که در این دیدار به ایوان پتروویچ ، رحمان رضایی، علیرضا حقیقی از پرسپولیس و مهدی آقامحمدی ، "مومونی" و رضا ناصحی از تیم ابومسلم کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با این پیروزی 47 امتیازی شد و با داشتن تفاضل گل بهتر نسبت به ذوب آهن موقتا تا قبل از دیدار فردای راه آهن و ذوب آهن به رده دوم صعود کرد.


نظرات دیگران [ نظر]

ستارگان میلان برابر صدرنشین ناکام ماندند؛
نوشته شده توسط : سروش
سه شنبه 87 بهمن 29 ساعت 3:21 عصر

اینتر فاتح داربی شهر میلان

مورینیو، آدریانو

تیم فوتبال اینتر با برتری در داربی شهر میلان جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی رقابت های سری A باشگاه‌های ایتالیا استحکام بخشید و یک گام دیگر به قهرمانی این رقابت‌ها نزدیک‌تر شد.

به نقل از مهر، این بازی که یکشنبه شب و درچارچوب هفته بیست و چهارم مسابقات فوتبال سری A ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان برگزار شد در پایان به برتری 2 بریک تیم فوتبال اینتر انجامید تا این تیم ضمن جبران شکست بازی رفت مقابل رقیب سنتی و همشهری خود، همچنان صدرنشین مطلق مسابقات سری آ باشگاه‌های ایتالیا باشد.

داربی میلان، ابراهیموویچ

برای تیم اینتر در این بازی آدریانو(29) و دژان استانکوویچ(43) گلزنی کردند و تک گل تیم میلان نیز در دقیقه 71 توسط الکساندر پاتو به ثمر رسید.

دیوید بکهام که یکی از مهره‌های تعیین کننده میلان در بازی یکشنبه شب به شمار می آمد در دقیقه 57 مسابقه به علت آسیب دیدگی از زمین خارج شد و جای خود را به اینتزاگی داد تا ناکام بزرگ دربی میلان لقب گیرد.

 

 

*در پایان هفته بیست و چهارم مسابقات فوتبال سری A، تیم اینتر با 56 امتیاز صدرنشین است و تیم های یوونتوس با 47 امتیاز، میلان

دیوید بکهام، داربی میلان

با 45 امتیاز و فیورنتینا با 42 امتیاز رده های دوم تا چهارم را به خود اختصاص داده اند.

در انتهای جدول هم تورینو با 20 امتیاز و تفاضل گل 15-، کیه وو با 20 امتیاز و تفاضل 16- و رجینا با 16 امتیاز رده های 18 تا بیستم را از آن خود کرده اند.

 

نظرات دیگران [ نظر]

این همه توهین، حق او نیست ، چشم شریفی کور وگوشش کر بود!
نوشته شده توسط : سروش
دوشنبه 87 بهمن 28 ساعت 11:4 صبح


نظرات دیگران [ نظر]

«دایی» با ستارگان جهان به میدان می رود
نوشته شده توسط : سروش
چهارشنبه 87 دی 25 ساعت 7:59 عصر

علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از گذشت یک دهه بار دیگر شاگرد اوتمار هیتسفلد می شود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی دایی در تاریخ 31 ژانویه (شنبه 12 بهمن 1387) در تیم منتخب ستارگان فوتبال جهان که هدایت آن را اوتمار هیتسفلد، سرمربی اسبق تیم بایرن مونیخ و مربی فعلی تیم سوئیس بر عهده خواهد داشت، ‌درشهر شیمنتس آلمان به میدان می رود.

دایی که قبلا در سال 1999 در تیم بایرن مونیخ آلمان به عنوان بازیکن زیر نظر هیتسفلد کار کرده، در کنار ستارگانی همچون دیگو بوخوالد،،فردی بوبیچ، آندریاس هرتسوگ، پائولو سرجیو، پائولو روبرتو رینک، سرگئی باربارز، پاول کوکا، کارل پوبورسکی و بیزانت لیزارازو، روجر میلا و... به میدان خواهد رفت.
قرار است این مسابقه در چارچوب مسابقات فوتبال سالنی شیمنتس انجام گیرد. هنوز نام تیم های دیگر این تورنمنت فوتسال اعلام نشده است

                                                                                               


نظرات دیگران [ نظر]

کریستیانو رونالدو» بهترین بازیکن 2008 جهان شد
نوشته شده توسط : سروش
چهارشنبه 87 دی 25 ساعت 7:55 عصر

                                              C. Ronaldo - his reaction Opera House, Zurich, Switzerland
Monday 12 January 2009 ">

 

کریستیانو رونالدو با کسب عنوان بهترین بازیکن جهان، دومین بازیکن کشور پرتغال و نخستین مرد منچستریونایتدی تاریخ شد که چنین عنوان معتبری را از آن خود کرده است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) از سال 1991 و با نظر سنجی از مربیان و کاپیتان‌های تیم های ملی مختلف دنیا، بهترین بازیکن فوتبال سال جهان را انتخاب می کند.

در 18 دوره گذشته این انتخابات زین الدین زیدان بازیکن اسطوره ای فوتبال فرانسه و رونالدو برترین گلزن ادوار مختلف جام جهانی 3 مرتبه این عنوان معتبر را از آن خود کرده اند و پس ازآنها رونالدینهو برزیلی 2 مرتبه به این افتخار رسیده است.

همچنین لوتارماتئوس، مارکو فان باستن، روبرتو باجو، روماریو، ژرژ وه آ، ریوالدو، لوئیزفیگو، فابیو کاناوارو و کریستیانو رونالدو دیگر بازیکنان مطرح جهان بوده اند که در ادوار مختلف این افتخار ارزشمند را کسب کردند.

در بین کشورهای جهان، برزیل با داشتن 5 بازیکن و کسب 8 عنوان بهترین بازیکن سال جهان در رده نخست این رده بندی قرار دارد. پس از این کشور، فرانسه با یک بازیکن و کسب 3 عنوان بهترین بازیکن سال جهان در رده بعدی قرار گرفته و ایتالیا و پرتغال نیز با 2 بازیکن و کسب 2 عنوان بهترین بازیکن سال جهان بصورت مشترک در رده سوم قرار گرفته اند. آلمان، لیبریا و هلند در این رده بندی عناوین بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

اما نکته جالب توجه در این رده‌بندی حضور ژرژ وه آ لیبریایی به عنوان تنها بازیکن قاره آفریقا در بین بازیکنانی است که موفق شده عنوان بهترین بازیکن سال جهان را به دست آورد.

همچنین در بین باشگاه‌های جهان 4 بازیکن بارسلونا 6 عنوان بهترین بازیکن سال جهان را به خود اختصاص داده اند. رئال مادرید هم با داشتن 4 بازیکن 4 عنوان را از آن خود کرده است. یونتوس هم با 3 بازیکن و کسب 4 عنوان بهترین بازیکن سال جهان در رده سوم قرار گرفته است. ضمن اینکه کریستیانو رونالدو اولین بازیکن منچستریونایتد است که چنین عنوان معتبری را برای این باشگاه انگلیسی کسب می کند.

بهترین بازیکنان ادوار مختلف جهان به شرح زیر است:
1991- لوتار ماتئوس(ملیت: آلمان - باشگاه: اینترمیلان)
1992- مارکو فان باستن (ملیت: هلند - باشگاه: آث میلان)
1993- روبرتو باجو (ملیت: ایتالیا - باشگاه: یوونتوس)
1994- روماریو(ملیت: برزیل - باشگاه: بارسلونا)
1995- ژرژ وه آ (ملیت: لیبریا - باشگاه: پاریسن ژرمن و آث میلان)
1996- رونالدو(ملیت: برزیل - باشگاه: آیندهوون و بارسلونا)
1997- رونالدو (ملیت: برزیل - باشگاه : بارسلونا و اینترمیلان)
1998- زین الدین زیدان (ملیت: فرانسه - باشگاه: یوونتوس)
1999- ریوالدو (ملیت: برزیل - باشگاه: بارسلونا)
2000- زین الدین زیدان (ملیت: فرانسه - باشگاه: یوونتوس)
2001- لوئیس فیگو(ملیت: پرتغال - باشگاه: رئال مادرید)
2002- رونالدو (ملیت: برزیل - باشگاه: اینتر میلان و رئال مادرید)
2003- زین الدین زیدان (ملیت: فرانسه - باشگاه: رئال مادرید)
2004- رونالدینیو (ملیت: برزیل - باشگاه: بارسلونا)
2005- رونالدینیو (ملیت: برزیل - باشگاه: بارسلونا)
2006- فابیو کاناوارو (ملیت: ایتالیا - باشگاه: یوونتوس ورئال مادرید)
2007- کاکا(ملیت: برزیل - باشگاه: آث میلان)
2008- کریستیانو رونالدو(ملیت: پرتغال - باشگاه: منچستریونایتد).


نظرات دیگران [ نظر]

3 میلیون تومان اختلاف پرسپولیس و نور صبری
نوشته شده توسط : سروش
سه شنبه 87 دی 24 ساعت 6:40 عصر

تیم فوتبال پرسپولیس در این فصل از ضعف دروازه بان رنج برده است. مسئولان باشگاه برای رفع این ضعف تلاش دارند برای حضور قدرتمندانه در لیگ قهرمانان آسیا یک دروازه بان جدید جذب کنند.
نور صبری، دروازه بان تیم ملی عراق یکی از گزینه های اصلی پرسپولیسی ها است. در روزهای گذشته به این دروازه بان پیشنهاد انتقال به پرسپولیس داده شده، اما به نظر می رسد بر سر مسایل مالی بین طرفین اختلاف نظر وجود دارد. مدیر برنامه های نور صبری درباره میزان اختلافات مالی با مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: در صورت انتقال نور صبری به پرسپولیس وی باید در وهله نخست چهار بازی برای این تیم انجام دهد. پیشنهاد ما برای هر مسابقه 13 میلیون تومان است، اما پرسپولیسی ها پیشنهاد 10 میلیون تومان برای هر بازی داده اند.

علاوه بر نور صبری، مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب سید مهدی رحمتی نیز برنامه دارند و در صورت عدم توافق با دروازه بان عراقی می خواهند با مدیران باشگاه مس کرمان مذاکراتی داشته باشند.

کادر فنی پرسپولیس برای جذب رحمتی بیش از نور صبری تمایل دارند، اما در این زمینه مقامات باشگاه مس کرمان تصمیم گیرنده نهایی هستند. با توجه به محدودیت زمانی که برای ارسال اسامی به AFC‌ وجود دارد در روزهای آینده مذاکرات جدی در این زمینه آغاز خواهد شد. آخرین مهلت برای ارسال اسامی بازیکنان به AFC پایان دی ماه است.


نظرات دیگران [ نظر]

<      1   2   3   4      >

درباره ی وبلاگ

عاشقان پرسپولیس

مدیر وبلاگ : سروش[50]
نویسندگان وبلاگ :
عباس[0]

یه پرسپولیسی با تعصب ... پرسپولیس، پیروزی، فوتبال، ایران، افتخارات، دانلود،‏ تحلیل، عکس، کاغذدیواری، جام جهانی، قهرمانی، رکورد، داربی، ...

لوگوی وبلاگ

زمستان 1387 - عاشقان پرسپولیس

موضوعات وبلاگ