سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Text Box:   سه خبر از پرسپولیس - عاشقان پرسپولیس
spacer



spacer

منوی اصلی

بازدیدهای امروز: 5 بازدید
بازدیدهای دیروز: 19 بازدید
مجموع بازدیدها: 123753 بازدید


صفحه اصلی
وضعیت من در یاهو

پست الکترونیک
پارسی بلاگ

ورود به مدیریت
درباره من

جستجو

سه خبر از پرسپولیس
نوشته شده توسط : سروش
دوشنبه 87 دی 16 ساعت 10:29 صبح

مصطفوی: احساس میکنم امروز آخرین روز فعالیت من در باشگاه بود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: احساس می کنم امروز آخرین روز فعالیت من در این باشگاه است. مصطفوی در گفتگویی درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: من امروز با این احساس وارد دفتر کارم شدم که گویی آخرین روز کاری من است. وی تصریح کرد : اگر اجازه می دادند من به داخل زمین می رفتم و حتی پنالتی را خودم می زدم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران با بیان اینکه بازیکنان نتوانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند گفت : آیا مقصر من هستم که برخی ها قصد تخریب مرا دارند؟ 
وی گفت : وظیفه من تغذیه مالی و تدارکات کادر فنی و بازیکنان است که تا به اینجا به خوبی انجام داده ام. مصطفوی ادامه داد : فردا جلسه ای با حضور اعضای هیئت مدیره و کادر فنی در باشگاه برگزار خواهد شد و تکلیف خیلی چیزها مشخص می شود.

 

خلیلی: به احتمال فراوان به داربی خواهم رسید

 محسن خلیلی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به احتمال فراوان به بازی پرسپولیس و استقلال خواهم رسید. محسن خلیلی با اشاره به اینکه برای ادامه تمرین در آلمان به سر می برد، گفت : دور جدید تمرین های خود را با فشار بیشتر آغاز کرده ام و همه چیز طبق روال پیش می رود. گلزن برتر فصل گذشته لیگ برتر افزود : تنها مشکل من سرما و بارندگی در آلمان است که تمرین مرا در زمین چمن سخت کرده است؛ ولی در کل همه چیز مطلوب است.
محسن خلیلی درباره حضور در بازی پرسپولیس و استقلال در 25 بهمن هم گفت: حضور من در این بازی به نظر پزشک جراح من وابسته است. وی گفت : به احتمال فراوان می توانم برای پرسپولیس مقابل استقلال بازی کنم چون از اواسط بهمن در شرایط مسابقه قرار خواهم گرفت.

 

 

 

نیکبخت: بازیکنان مقصر اصلی ناکامی پرسپولیس هستند

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مصطفوی و پیروانی تلاش خود را کرده اند و مقصران اصلی ناکامی تیم فقط بازیکنان هستند. علیرضا نیکبخت واحدی اظهار داشت: مطمئن هستم همه چیز درست می شود. شکست برابر ذوب آهن یک هشدار جدی بود تا ما در سایر بازی‌ها بیشتر دقت کنیم و هیچ تیمی را دست کم نگیریم. وی افزود: هواداران حق دارند ناراحت شوند.شاید حرف‌های تکراری ما آنها را باز هم آزرده کند اما مطمئن باشید همه چیز درست می شود. نیکبخت ادامه داد: هدایتی، مصطفوی و افشین پیروانی زحمت خود را کشیده اند. آنها به هیچ عنوان مقصر نیستند. بازیکنان هستند که در زمین بازی می کنند. وی افزود: اگر خودمان باشیم مطمئن باشید تیمی جلودار ما نیست. اما متاسفانه در بازی های اخیر در حد پرسپولیس نبودیم.


نظرات دیگران [ نظر]

درباره ی وبلاگ

عاشقان پرسپولیس

مدیر وبلاگ : سروش[50]
نویسندگان وبلاگ :
عباس[0]

یه پرسپولیسی با تعصب ... پرسپولیس، پیروزی، فوتبال، ایران، افتخارات، دانلود،‏ تحلیل، عکس، کاغذدیواری، جام جهانی، قهرمانی، رکورد، داربی، ...

لوگوی وبلاگ

سه خبر از پرسپولیس - عاشقان پرسپولیس

موضوعات وبلاگ