سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Text Box:   اختصاصی / و سرانجام مصطفوی رفتنی شد .... ! - عاشقان پرسپولیس
spacer



spacer

منوی اصلی

بازدیدهای امروز: 4 بازدید
بازدیدهای دیروز: 19 بازدید
مجموع بازدیدها: 123752 بازدید


صفحه اصلی
وضعیت من در یاهو

پست الکترونیک
پارسی بلاگ

ورود به مدیریت
درباره من

جستجو

اختصاصی / و سرانجام مصطفوی رفتنی شد .... !
نوشته شده توسط : سروش
پنج شنبه 87 دی 19 ساعت 1:58 عصر

خبر اینگونه بود . هیئت مدیره با استفعای داریوش مصطفوی موافقت کرد و عباس انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد . اتفاقی که می بایست زودتر از این به وقوع می پیوست با چند روز یا بهتر است بگوییم با چندین هفته تاخیر حاصل شد تا داریوش مصطفوی شاید برای همیشه از پرسپولیس دور شود .
در مورد مدیریت مصطفوی در پرسپولیس تحلیل ها و سخنان زیادی گفته و نوشته شده است . بدون شک خود مصطفوی هم تصور نمی کرد تیمی که ابتدای فصل همگان به قهرمانی اش رای می دادند امروز در رتبه ششم جدول جای بگیرد و فاصله ای 7 امتیازی با صدر جدول داشته باشد .
مصطفوی از همان آغازین روزهای مدیریتش اشتباهاتی تاکتیکی داشت که باعث شد باشگاه یا درواقع تیم تحت مدیریتش روزهای چندان خوشی را نبیند .

البته این را هم به هیچ عنوان نباید فراموش کرد که مصطفوی انصافا بازیکنان بسیار خوبی را به پرسپولیس آورد و با کمک های هدایتی بهترین تیم نقل و انتقالات شد لیکن این را نیز باید عنوان کرد که داریوش خان همان روزها که افشین قطبی چندان روی خوشی به پرسپولیس نشان نمی داد و همچنین انگیزه ی چندانی برای بازگشت نداشت بدترین اشتباهش را انجام داد و بعد از آن نیز هیچگاه نخواست این اشتباهش را بپذیرد . مقصود من از این سخن انتقادی به قطبی نیست چراکه شاید هرکس دیگری نیز بود به آن پیشنهاد رویایی نه نمی گفت !
داریوش مصطفوی که همگان تصور می کردیم با آمدنش در هیچ مسابقه ای شاهد اشتباهات داوری نخواهیم بود و همچنین از نظر برنامه ریزی و حتی شاید مشکلات و حواشی پرسپولیس راحت ترین روزها را پشت سرگذارد عملا دیدیم که عکس قضیه اتفاق افتاد و به شکل عجیبی سایه ی داوران بر نتایج ضعیف پرسپولیس سایه می افکند .
برای داریوش مصطفوی که شاید پرحاشیه ترین پرسپولیس این چند ساله را ساخت در هر جا و هر پست و مقامی آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم متوجه شده باشد مدیریت در تیمی همچون پرسپولیس با این تعداد هوادار که همگی تنها برد و قهرمانی تیمشان را می خواهند و صد البته این حواشی چقدر سخت و طاقت فرسا است به خصوص اینکه نفراول تیم نیز ذاتا استقلالی باشد و مورد حمایت هواداران قرار نگیرد .
اما شاید شوک تغییر مدیرعامل در پرسپولیس نیز به مانند رقیب دیرینه جواب دهد و ارتش سرخ نیز بازی هایش را براحتی با برد پشت سر گذارد اما شاید بدشانسی بزرگ مدیر جدید این است که فاصله زمانی زیادی تا آغاز رقابت های جام باشگاه های آسیا باقی نمانده و همچنین درحال حاضر در اواسط لیگ هستیم و هر نتیجه ای چه موفقیت و چه عدم موفقیت به نام عباس انصاری فرد نوشته می شود .
در حال حاضر مهمترین وظیفه انصاری فرد مشخص کردن نفر اول کادرفنی است . اگر او خواهان ابقای افشین پیروانی است هرچه سریعتر حمایت کامل و بی قید و شرط خودش را نسبت به او اعلام کند که البته با خصوصیاتی که از او سراغ داریم چندان بعید نیست به مانند برادرش ( محمد حسن انصاری فرد )  دست به کارهای بزرگ زده و مربیان صاحبنام را وارد ایران کند . مدیر جدید که با قواعد فوتبالفارسی به خوبی آشنایی دارد می داند که اگر وضعیت سرمربی را مشخص نکند هر روز اسم یک مربی است که برای پرسپولیس آورده می شود و اوضاع تیم بیش از پیش سخت می شود .
درکل باید قبول کرد که افراد بهتری نیز برای تصدی این پست بودند . حبیب کاشانی که فصل قبل پرسپولیس را در سخت ترین روزها با مدیریت خوبش هدایت کرد و به قهرمانی رساند شاید گزینه اصلح تری بود و یا محمد حسن انصاری فرد برادر کوچکتر حاج عباس ! که سه فصل پیش ضعیف ترین پرسپولیس تاریخ را به روزهای روشن تری رساند نیز از گزینه هایی بودند که شاید برای افکار عمومی و هواداران پرسپولیس مقبول تر بودند اما نمی توان پیش بینی کرد شاید همین تیم پرسپولیس با مدیریت عباس انصاری فرد به بهترین افتخارات ممکن دست پیدا کند که قطعا امیدواریم اینگونه باشد .
وظیفه خود می دانیم که باردیگر از مدیر قبلی تشکر و برایش آرزوی موفقیت کنیم و از مدیرجدید که از خانواده ی پرسپولیس است و از دو قهرمانی سرخها در لیگ برتر یکی با مدیریت او بدست آمده نیز حمایت کنیم تا بتواند به اوضاع نا مطلوب تیم سروسامان داده تا بازهم شاهد خوشحالی هواداران سرخ باشیم .


نظرات دیگران [ نظر]

درباره ی وبلاگ

عاشقان پرسپولیس

مدیر وبلاگ : سروش[50]
نویسندگان وبلاگ :
عباس[0]

یه پرسپولیسی با تعصب ... پرسپولیس، پیروزی، فوتبال، ایران، افتخارات، دانلود،‏ تحلیل، عکس، کاغذدیواری، جام جهانی، قهرمانی، رکورد، داربی، ...

لوگوی وبلاگ

اختصاصی / و سرانجام مصطفوی رفتنی شد .... ! - عاشقان پرسپولیس

موضوعات وبلاگ