Text Box:   ستارگان میلان برابر صدرنشین ناکام ماندند؛ - عاشقان پرسپولیس
spacer



spacer

منوی اصلی

بازدیدهای امروز: 18 بازدید
بازدیدهای دیروز: 19 بازدید
مجموع بازدیدها: 123766 بازدید


صفحه اصلی
وضعیت من در یاهو

پست الکترونیک
پارسی بلاگ

ورود به مدیریت
درباره من

جستجو

ستارگان میلان برابر صدرنشین ناکام ماندند؛
نوشته شده توسط : سروش
سه شنبه 87 بهمن 29 ساعت 3:21 عصر

اینتر فاتح داربی شهر میلان

مورینیو، آدریانو

تیم فوتبال اینتر با برتری در داربی شهر میلان جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی رقابت های سری A باشگاه‌های ایتالیا استحکام بخشید و یک گام دیگر به قهرمانی این رقابت‌ها نزدیک‌تر شد.

به نقل از مهر، این بازی که یکشنبه شب و درچارچوب هفته بیست و چهارم مسابقات فوتبال سری A ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان برگزار شد در پایان به برتری 2 بریک تیم فوتبال اینتر انجامید تا این تیم ضمن جبران شکست بازی رفت مقابل رقیب سنتی و همشهری خود، همچنان صدرنشین مطلق مسابقات سری آ باشگاه‌های ایتالیا باشد.

داربی میلان، ابراهیموویچ

برای تیم اینتر در این بازی آدریانو(29) و دژان استانکوویچ(43) گلزنی کردند و تک گل تیم میلان نیز در دقیقه 71 توسط الکساندر پاتو به ثمر رسید.

دیوید بکهام که یکی از مهره‌های تعیین کننده میلان در بازی یکشنبه شب به شمار می آمد در دقیقه 57 مسابقه به علت آسیب دیدگی از زمین خارج شد و جای خود را به اینتزاگی داد تا ناکام بزرگ دربی میلان لقب گیرد.

 

 

*در پایان هفته بیست و چهارم مسابقات فوتبال سری A، تیم اینتر با 56 امتیاز صدرنشین است و تیم های یوونتوس با 47 امتیاز، میلان

دیوید بکهام، داربی میلان

با 45 امتیاز و فیورنتینا با 42 امتیاز رده های دوم تا چهارم را به خود اختصاص داده اند.

در انتهای جدول هم تورینو با 20 امتیاز و تفاضل گل 15-، کیه وو با 20 امتیاز و تفاضل 16- و رجینا با 16 امتیاز رده های 18 تا بیستم را از آن خود کرده اند.

 

نظرات دیگران [ نظر]

درباره ی وبلاگ

عاشقان پرسپولیس

مدیر وبلاگ : سروش[50]
نویسندگان وبلاگ :
عباس[0]

یه پرسپولیسی با تعصب ... پرسپولیس، پیروزی، فوتبال، ایران، افتخارات، دانلود،‏ تحلیل، عکس، کاغذدیواری، جام جهانی، قهرمانی، رکورد، داربی، ...

لوگوی وبلاگ

ستارگان میلان برابر صدرنشین ناکام ماندند؛ - عاشقان پرسپولیس

موضوعات وبلاگ