سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Text Box:   پرسپولیس با یک گل از سد ابومسلم گذشت / صعود موقت به رده دوم - عاشقان پرسپولیس
spacer



spacer

منوی اصلی

بازدیدهای امروز: 23 بازدید
بازدیدهای دیروز: 19 بازدید
مجموع بازدیدها: 123771 بازدید


صفحه اصلی
وضعیت من در یاهو

پست الکترونیک
پارسی بلاگ

ورود به مدیریت
درباره من

جستجو

پرسپولیس با یک گل از سد ابومسلم گذشت / صعود موقت به رده دوم
نوشته شده توسط : سروش
سه شنبه 87 بهمن 29 ساعت 6:58 عصر

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی کم گل برابر ابومسلم مشهد علاوه بر اینکه سه امتیاز این دیدار را کسب کرد به رده دوم جدول رده بندی نیز صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ابومسلم مشهد از ساعت 16 امروز با حضور بیش از 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزارکننده دومین دیدار از هفته بیست و هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور بودند.

در نیمه اول این دیدار دو تیم فوتبال سرد و کسل کننده ای را به نمایش گذاشتند اما در نیمه دوم پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 48 توسط کریم باقری به گل برتری دست پیدا کرد.

شاگردان نلو وینگادا در ادامه بازهم صاحب موقعیت هایی شدند اما نتوانستند از این موقعیت ها به خوبی استفاده کنند. در دقیقه 55 این دیدار شهاب گردان دروازه بان تیم فوتبال ابومسلم با کوبیدن توپ به صورت توپ جمع کن پشت دروازه از بازی اخراج شد تا ابومسلم دقایق باقی مانده را 10 نفره دنبال کند.

در ادامه این بازی دو تیم فوتبال بهتری را به نمایش گذاشتند که در این بین سهم پرسپولیس در موقعیت های نزدیک به گل بیشتر از تیم مشهدی بود.

قضاوت دیدار پرسپولیس - ابومسلم مشهد برعهده سعید مظفری زاده بود که در این دیدار به ایوان پتروویچ ، رحمان رضایی، علیرضا حقیقی از پرسپولیس و مهدی آقامحمدی ، "مومونی" و رضا ناصحی از تیم ابومسلم کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با این پیروزی 47 امتیازی شد و با داشتن تفاضل گل بهتر نسبت به ذوب آهن موقتا تا قبل از دیدار فردای راه آهن و ذوب آهن به رده دوم صعود کرد.


نظرات دیگران [ نظر]

درباره ی وبلاگ

عاشقان پرسپولیس

مدیر وبلاگ : سروش[50]
نویسندگان وبلاگ :
عباس[0]

یه پرسپولیسی با تعصب ... پرسپولیس، پیروزی، فوتبال، ایران، افتخارات، دانلود،‏ تحلیل، عکس، کاغذدیواری، جام جهانی، قهرمانی، رکورد، داربی، ...

لوگوی وبلاگ

پرسپولیس با یک گل از سد ابومسلم گذشت / صعود موقت به رده دوم - عاشقان پرسپولیس

موضوعات وبلاگ