سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Text Box:   دنیزلی، گزینه اول پرسپولیس - عاشقان پرسپولیس
spacer



spacer

منوی اصلی

بازدیدهای امروز: 8 بازدید
بازدیدهای دیروز: 17 بازدید
مجموع بازدیدها: 123564 بازدید


صفحه اصلی
وضعیت من در یاهو

پست الکترونیک
پارسی بلاگ

ورود به مدیریت
درباره من

جستجو

دنیزلی، گزینه اول پرسپولیس
نوشته شده توسط : سروش
یکشنبه 88 خرداد 10 ساعت 2:2 عصر

باوجود آنکه در طول برگزاری دیدار پرسپولیس و بنیادکار از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، مدیرعامل پرسپولیس شعارهای زیادی از جانب برخی هواداران این تیم علیه خود را شنید و تحمل کرد اما به صراحت عنوان می‌کند که از شعار هواداران پرسپولیس ناراحت نیست.

مدیرعامل پرسپولیس با عذرخواهی به خاطر نتایج ضعیف تیمش قول می‌دهد با تغییرات کلی در پرسپولیس و اصلاح ساختار تیمش شرایط را بهبود بخشد.

انصاری‌فرد در رابطه با بازگشت پروین به پرسپولیس می‌گوید: «دوست دارم پروین به پرسپولیس بازگردد اما این امر دست من نیست چون در واقع سازمان تربیت بدنی می‌تواند در خصوص حضور پروین تصمیم بگیرد.»

مهم‌ترین بحث فعلی باشگاه پرسپولیس به جذب سرمربی جدید باز‌می‌گردد. عباس انصاری‌فرد اما در این رابطه تمام تمرکز خود و باشگاهش را به جذب یک مربی خارجی دیگر پس از عبور از وینگادای پرتغالی معطوف ساخته است. مدیرعامل پرسپولیس در این رابطه می‌گوید: «به دنبال یک مربی بزرگ خارجی هستیم. گزینه اصلی ما دنیزلی است. با این مربی ترکیه‌ای گفت‌وگو کرده‌ام و مذاکرات اولیه انجام شده است.»

مدیرعامل پرسپولیس در حالی این صحبت را انجام می‌دهد که دنیزلی پس از قهرمانی  بشیکتاش  در جام حذفی و قهرمانی احتمالی تیمش در لیگ ترکیه و رساندن تیم پرطرفدار ترکیه‌ای به لیگ قهرمانان اروپا تا حدودی عجیب و دور از تصور به نظر می‌رسد که به حضور مجدد در فوتبال ایران و تیم پرسپولیس رضایت بدهد.

شاید عباس انصاری‌فرد هم به همین دلیل  در رابطه با حضور دنیزلی با تردیدهایی مواجه است و می‌گوید: «ظرف یکی، دو روز آینده مذاکرات بعدی با دنیزلی انجام خواهد شد و دنیزلی را به ایران دعوت خواهم کرد. امیدوارم این مربی به پیشنهاد ما پاسخ مثبت بدهد. درغیر این صورت با مربیان بزرگ دیگر وارد مذاکره می‌شویم. البته تمام این مسائل با نظر هیات‌مدیره انجام خواهد شد.»

مدیرعامل پرسپولیس که پس از ناکامی تیمش در رقابت‌های لیگ، جام‌حذفی و لیگ قهرمانان آسیا تلاش بسیاری را برای جذب بازیکنان جدید و مستعد آغاز کرده در این رابطه می‌گوید: «شخصا به بهبود وضعیت پرسپولیس سخت امیدوارم و تلاش می‌کنم وضعیت تیم ما از آنچه که هست، بهتر شود.

قصد دارم بازیکنان خوب و بزرگی را به پرسپولیس بیاورم که در حد نام پرسپولیس باشند و مطمئنا در این راه این بار تیم را طوری می‌بندم که در صورت تغییر سرمربی نیز مشکلی برای پرسپولیس و سرمربی بعدی تیم ما به وجود نیاید. البته در این رابطه چهار بازیکن جدید حضورشان در تیم ما برای فصل بعد مسجل شده است.

بر همین اساس، فرزاد آشوبی، میثم بائو و امیرحسین صادقی که طی هفته‌های گذشته با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده بودند، براساس اعلام باشگاه تا پایان هفته جاری قراردادهای خود را به صورت قطعی امضا خواهند کرد. همچنین اشپیتیم آرفی مهاجم فصل گذشته پیام مشهد که هفته گذشته 40 درصد از پیش پرداخت خود را هم از پرسپولیس دریافت کرده بود نیز تا پایان هفته به ایران بر می‌گردد و به صورت رسمی با پرسپولیس قرارداد امضا خواهد کرد.

دیگر گزینه‌های خارجی

باشگاه پرسپولیس جدا از دنیزلی برروی نام چند مربی دیگر نیز نظر دارد. چنانچه باشگاه پرسپولیس با دنیزلی به توافق نرسد چند گزینه دیگر نظیر هنری میشل زاکه رونی، ویکتور فرناندز، کاستاکورتا و چند مربی خارجی دیگر مدنظر مدیرعامل باشگاه هستند که در صورت جواب رد از سوی دنیزلی با آنها مذاکرات جدی‌تر برای حضور در پرسپولیس انجام خواهد شد.

فرخزادی: قبل از قطبی هم دنیزلی را می‌خواستیم

بحث حضور مجدد مصطفی دنیزلی در ایران معادلات جدیدی را برای حضور این مربی موفق ترکیه‌ای برروی نیمکت پرسپولیس به وجود آورده است.

مجید فرخزادی، یکی از اعضای هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس در رابطه با احتمال حضور دنیزلی در پرسپولیس می‌گوید: «قبل از حضور مجدد قطبی نظر اصلی ما حضور دنیزلی در پرسپولیس بود اما در آن مقطع زمانی نظر برخی‌ از جمله تعداد کثیری از هواداران پرسپولیس روی بازگشت قطبی بود و به همین دلیل نیز شخصا از نظر خودم بازگشتم تا قطبی مجددا به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شود. پس از آن نیز متاسفانه اتفاقاتی در پرسپولیس افتاد که همه نسبت به آن آگاهی کامل دارند.»

وی در ادامه می‌افزاید: «جدا از خصوصیات منحصر به فرد مربیگری دنیزلی اعتقاد دارم که او توانایی مدیریتی بالایی دارد که وی را دارای شخصیتی خاص و قابل احترام ساخته است.» در وضعیت فعلی به نظر می‌رسد که مطرح کردن نام دنیزلی تاکتیک انصاری‌فرد برای حفظ موقعیتش باشد.


نظرات دیگران [ نظر]

درباره ی وبلاگ

عاشقان پرسپولیس

مدیر وبلاگ : سروش[50]
نویسندگان وبلاگ :
عباس[0]

یه پرسپولیسی با تعصب ... پرسپولیس، پیروزی، فوتبال، ایران، افتخارات، دانلود،‏ تحلیل، عکس، کاغذدیواری، جام جهانی، قهرمانی، رکورد، داربی، ...

لوگوی وبلاگ

دنیزلی، گزینه اول پرسپولیس - عاشقان پرسپولیس

موضوعات وبلاگ