سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Text Box:   بازگشت علی کریمی به تیم ملی از نگاه فیفا - عاشقان پرسپولیس
spacer



spacer

منوی اصلی

بازدیدهای امروز: 7 بازدید
بازدیدهای دیروز: 17 بازدید
مجموع بازدیدها: 123563 بازدید


صفحه اصلی
وضعیت من در یاهو

پست الکترونیک
پارسی بلاگ

ورود به مدیریت
درباره من

جستجو

بازگشت علی کریمی به تیم ملی از نگاه فیفا
نوشته شده توسط : سروش
پنج شنبه 88 اردیبهشت 24 ساعت 10:40 عصر

حضور دوباره‌ علی کریمی در اردوی تیم ملی فوتبال ایران از نگاه پایگاه اینترنتی فدراسیون جهانی فوتبال هم مخفی نمانده است.

این پایگاه اینترنتی تنها 2 روز پس از حضور کریمی در کمپ تیم های ملی ایران در گزارشی به او، سابقه و کارنامه اش در این تیم پرداخت.

در این گزارش بلند که با عنوان "جادوگر باز می گردد"، نوشته شده؛ آمده است: "علی کریمی، مرد سال 2004 فوتبال آسیا کمی بیشتر از پنج ماه از کناره گیری‌اش از تیم ملی ایران به عرصه بین المللی بازگشت. او چند روز پیش از سوی افشین قطبی، سرمربی جدید تیم ملی ایران در فهرست 41 نفره ی بازیکنان مورد نظرش قرار گرفته بود. این هافبک 30 ساله قرار است، در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی در برگرداندن ورق به سود ایران سهم داشته باشد. او به احتمال فراوان روز 16 خرداد (ششم ژوئن) در بازی ایران برابر کره شمالی، تیم دوم جدول رقابت‌های گروه دوم مقدماتی، بار دیگر پس از یک سال در عرصه ملی به میدان برود.

از آنجا که "تیم ملی" پیش از برگزاری سه دیدار باقیمانده از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2010 در مکان چهارم گروه جای دارد، بدون تردید ایرانی ها با یکی از بزرگ ترین چالش ها در تاریخ رقابت‌های مقدماتی جام جهانی رو به رو هستند. هواداران تیم ملی فوتبال ایران امیدوارند که تیم ملی باز هم بتواند اوضاع را به سود خود تغییر دهد و برای چهارمین بار راهی دور پایانی جام جهانی فوتبال شود، آن هم زمانی که کریمی، ستاره بزرگ اکنون دوباره تاثیر گذار و نقش آفرین می شود.


نظرات دیگران [ نظر]

درباره ی وبلاگ

عاشقان پرسپولیس

مدیر وبلاگ : سروش[50]
نویسندگان وبلاگ :
عباس[0]

یه پرسپولیسی با تعصب ... پرسپولیس، پیروزی، فوتبال، ایران، افتخارات، دانلود،‏ تحلیل، عکس، کاغذدیواری، جام جهانی، قهرمانی، رکورد، داربی، ...

لوگوی وبلاگ

بازگشت علی کریمی به تیم ملی از نگاه فیفا - عاشقان پرسپولیس

موضوعات وبلاگ