سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Text Box:   تساوی ارزشمند پرسپولیس در خانه الشباب - عاشقان پرسپولیس
spacer



spacer

منوی اصلی

بازدیدهای امروز: 17 بازدید
بازدیدهای دیروز: 8 بازدید
مجموع بازدیدها: 123517 بازدید


صفحه اصلی
وضعیت من در یاهو

پست الکترونیک
پارسی بلاگ

ورود به مدیریت
درباره من

جستجو

تساوی ارزشمند پرسپولیس در خانه الشباب
نوشته شده توسط : سروش
سه شنبه 87 اسفند 27 ساعت 11:50 عصر

تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار خود برابر الشباب به تساوی بدون گل دست یافت.


تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار خود از سری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ریاض به مصاف الشباب عربستان رفت و با یک بازی منطقی به تساوی بدون گل دست یافت. الشباب نیمه اول را تهاجمی آغاز کرد ولی از اواسط نیمه اول سرخپوشان بازی را در اختیار گرفته و توانستند چهار موقعیت گل روی دروازه الشباب ایجاد کنند. شاید مهمترین موقعیت پرسپولیس شوت کریم باقری از داخل محوطه جریمه بود که دروازه‌بان الشباب توانست توپ را کنترل کند. در این نیمه خط هافبک پرسپولیس اجازه خود نمایی به خط هافبک الشباب نداده به طوری‌که ناصر الشمرانی بهترین گلزن الشباب عملاً از جریان بازی خارج شده بود.
در نیمه دوم الشباب به پرس از نیمه پرسپولیس دست زد و همین موجب شد که بازی را بیشتر در اختیار گیرد. ولی علیرغم مالکیت بیشتری که داشت نتوانست موقعیت زیادی را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کند. ولی پرسپولیس در ضد حمله خطرناک نشان می‌داد و در دو مورد فرار‌های کریمی موقعیت‌های عالی را برای پرسپولیس ایجاد کرد که هیچکدام به گل تبدیل نشد. در پایان این بازی نفس‌گیر دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند.
نکته بارز در تیم پرسپولیس علاوه بر دفاع عالی خط دفاع که حتی یک موقعیت نیز به تیم میزبان نداد بازی عالی نیکبخت واحدی و کاپیتان کریم باقری بود. کاپیتان کریم در میانه میدان نقش یک فرمانده را به‌ خوبی ایفا می‌کرد و در تمام بازی در دفاع و حمله نقش تاثیر‌گذاری داشت. علیرضا نیکبخت واحدی نیز بارها طول زمین را رفت و برگشت که نشان از آمادگی خوب این بازیکن محبوب پرسپولیس داشت.
پرسپولیس با کسب این امتیاز که با اندکی شانس می‌توانست سه برابر باشد نشان داد برای لیگ قهرمانان آسیا برنامه ویژه‌ای دارد.
در دیگر دیدار این گروه الغرافه موفق شد با دو گل شارجه را شکست دهد. با این نتایج در پایان روز دوم پرسپولیس و الشباب با 4 امتیاز الغرافه 3 امتیاز  و شارجه بدون امتیاز رتبه اول تا چهارم را در اختیار دارند.
 
پرسپولیس در سومین دیدار خود از ساعت 16 روز 19 فروردین‌ماه در ورزشگاه آزادی میزبان الغرافه قطر است.
ترکیب پرسپولیس :
حقیقی، رضایی، شیری، حیدری، محمد، زارع، نوری، باقری، نیکبخت واحدی (منصوری)، نوروزی (حمیرضا علی عسگری)، کریمی (ابراهیم توره)



نظرات دیگران [ نظر]

درباره ی وبلاگ

عاشقان پرسپولیس

مدیر وبلاگ : سروش[50]
نویسندگان وبلاگ :
عباس[0]

یه پرسپولیسی با تعصب ... پرسپولیس، پیروزی، فوتبال، ایران، افتخارات، دانلود،‏ تحلیل، عکس، کاغذدیواری، جام جهانی، قهرمانی، رکورد، داربی، ...

لوگوی وبلاگ

تساوی ارزشمند پرسپولیس در خانه الشباب - عاشقان پرسپولیس

موضوعات وبلاگ