سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Text Box:   نهمین گل آسیایی جادوگر! - عاشقان پرسپولیس
spacer



spacer

منوی اصلی

بازدیدهای امروز: 7 بازدید
بازدیدهای دیروز: 8 بازدید
مجموع بازدیدها: 123507 بازدید


صفحه اصلی
وضعیت من در یاهو

پست الکترونیک
پارسی بلاگ

ورود به مدیریت
درباره من

جستجو

نهمین گل آسیایی جادوگر!
نوشته شده توسط : سروش
یکشنبه 87 اسفند 25 ساعت 12:28 عصر

علی کریمی بازیکن ارزشمند تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الشارجه امارات بهترین بازیکن زمین شناخته شد و به رغم مصدومیت، نمایش زیبایی در زمین ارائه داد و مورد تحسین همگان قرار گرفت، در ضمن وی اولین گل پرسپولیس را وارد دروازه حریف کرد.
                                                                                

                                                                                

کریمی با به ثمر رساندن این گل ششمین گل آسیایی خود را برای پرسپولیس به ثمر رساند و با احتساب 3 گل آسیایی وی به همراه الاهلی امارات، تعداد گلهای کریمی در آسیا به عدد 9 رسید و به جمع برترین گلزنان آسیایی ایران پیوست.

در حال حاضر فرشاد پیوس بازیکن سابق پرسپولیس، محمود کریمی بازیکن سپاهان و فرهاد مجیدی از استقلال هر کدام با به ثمر رساندن 11 گل، بهترین گلزنان ایرانی در جام باشگاههای آسیا، جام در جام و جام قهرمانان آسیا محسوب می شوند و محمد احمدزاده از ملوان با 10 گل و علی کریمی از پرسپولیس و مهدی سید صالحی بازیکن سابق سپاهان هر کدام با 9 گل زده در مکانهای بعدی قرار دارند.

کریمی در صورت به ثمر رساندن دو گل دیگر، به جمع برترین گلزنان آسیایی ایران می پیوندد و در صورت زدن 3 گل دیگر رکورددار برترین گلزنان آسیایی ایرانی شناخته می شود. جالب اینکه کریمی در پست هافبک بازی می کند و گلزنان برتر فعلی هر 3 فورورارد هستند.

به هر حال علی کریمی با بازی درخشان خود در یک نیمه مقابل الشارجه امارات همه فوتبال دوستان را خوشحال کرد و نشان داد که برای تیم ملی می تواند مهره ارزشمندی باشد.


نظرات دیگران [ نظر]

درباره ی وبلاگ

عاشقان پرسپولیس

مدیر وبلاگ : سروش[50]
نویسندگان وبلاگ :
عباس[0]

یه پرسپولیسی با تعصب ... پرسپولیس، پیروزی، فوتبال، ایران، افتخارات، دانلود،‏ تحلیل، عکس، کاغذدیواری، جام جهانی، قهرمانی، رکورد، داربی، ...

لوگوی وبلاگ

نهمین گل آسیایی جادوگر! - عاشقان پرسپولیس

موضوعات وبلاگ