سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Text Box:   پرسپولیس اولین گام آسیای را محکم برداشت - عاشقان پرسپولیس
spacer



spacer

منوی اصلی

بازدیدهای امروز: 18 بازدید
بازدیدهای دیروز: 8 بازدید
مجموع بازدیدها: 123518 بازدید


صفحه اصلی
وضعیت من در یاهو

پست الکترونیک
پارسی بلاگ

ورود به مدیریت
درباره من

جستجو

پرسپولیس اولین گام آسیای را محکم برداشت
نوشته شده توسط : سروش
سه شنبه 87 اسفند 20 ساعت 6:8 عصر

 دیدار تیم های پرسپولیس و الشارجه امارات با نتیجه 3 بر یک به سود تیم پرسپولیس به پایان رسید .
تیم های پرسپولیس و الشارجه در اولین بازی خود در گروه B لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 15در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.
پس از حملات اولیه پرسپولیس و عدم استفاده از این موقعیت ها در دقیقه 27 علی کریمی کاپیتان پرسپولیس دروازه الشارجه را باز کرد.
بعد از این گل سرخپوشان روحیه گرفته و حملات خود را ادامه دادند به طوری که هادی نوروزی یک موقعیت عالی را از دست داد. ادامه این روند باعث شد علیرضا نیکبخت واحدی در دقیقه 31 گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند .

پرسپولیسی ها که نسبت به بازی های لیگ رویه متفاوتی را پیش گرفته بودند توانستند در دقیقه 34 توسط هادی نوروزی به گل سوم برسند. 
در نیمه دوم پرسپولیس گه گمتر حمله می کرد در دقیقه 54 توسط رشید دروازه خود را باز شده دید و حساب کار 3 بر یک شد. این نتیجه تا پایان حفظ شد و پرسپولیس در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به 3 امتیاز دست یافت. 
قضاوت این مسابقه بر عهده کوالنکو ازبکستانی بود. وی از پرسپولیس به سپهر حیدری و مازیار زارع و از الشارجه به نوفی کارت زرد نشان داد. 

امُا حاشیه ی این دیدار

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی 3 بر یک برابر الشارجه امارات گام اول در لیگ قهرمانان آسیا را محکم برداشت.

بازی امروز تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و الشارجه امارات همراه با حاشیه هایی بود که برخی از این حاشیه ها را در زیر می خوانید:

* بازی پر اشتباه ابراهیم توره اعتراض شدید هواداران را به دنبال داشت. این بازیکن سنگالی که در بیست دقیقه پایانی بازی به جای هادی نوروزی وارد زمین مسابقه شد با بازی ضعیف خود صدای اعتراض هواداران پرسپولیس را درآورد. وی با هر اشتباهی که مرتکب می شد هواداران پرسپولیس به شدت اعتراض و محسن خلیلی را تشویق می کردند.

* محسن خلیلی در دقیقه 78 بازی در میان تشویق شدید هواداران پرسپولیس وارد زمین مسابقه شد. در این هنگام نیکبخت نیز به شدت از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد.

* مجتبی شریفی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز از تماشاگران ویژه بازی پرسپولیس - الشارجه بود.

* از مسئولان ارشد سفارت امارات نیز در تهران برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده بودند.

* از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس یک تابلو فرش نفیس به مسئولان باشگاه الشارجه اهدا شد.

* کار مرمت و بازسازی نیمکت های ورزشگاه آزادی کماکان دارد. در جایگاه مخصوص تماشاگران استقلال کارگران مشغول تعویض صندلی ها بودند آنها حتی در طول بازی نیز کار خود را قطع نکردند و به انجام کار خود ادامه دادند.

* در حین بازی در نیمه دوم ایوان پتروویچ به صورت غیر عمد توپ را به پای مربی الشارجه کوبید که این حرکت با اعتراض مربی پرتغالی الشارجه مواجه شد.

* در حین بازی در چند مورد نارنجک و ترقه های دستی در ورزشگاه منفجر شد.


نظرات دیگران [ نظر]

درباره ی وبلاگ

عاشقان پرسپولیس

مدیر وبلاگ : سروش[50]
نویسندگان وبلاگ :
عباس[0]

یه پرسپولیسی با تعصب ... پرسپولیس، پیروزی، فوتبال، ایران، افتخارات، دانلود،‏ تحلیل، عکس، کاغذدیواری، جام جهانی، قهرمانی، رکورد، داربی، ...

لوگوی وبلاگ

پرسپولیس اولین گام آسیای را محکم برداشت - عاشقان پرسپولیس

موضوعات وبلاگ