سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Text Box:   شکست ناامید کننده پرسپولیس در تهران =خداحافظی با آسیا!!! - عاشقان پرسپولیس
spacer



spacer

منوی اصلی

بازدیدهای امروز: 14 بازدید
بازدیدهای دیروز: 8 بازدید
مجموع بازدیدها: 123514 بازدید


صفحه اصلی
وضعیت من در یاهو

پست الکترونیک
پارسی بلاگ

ورود به مدیریت
درباره من

جستجو

شکست ناامید کننده پرسپولیس در تهران =خداحافظی با آسیا!!!
نوشته شده توسط : سروش
سه شنبه 87 اسفند 13 ساعت 6:36 عصر

شکست پرسپولیس بربر مقاومت=اشک های هواداران درآزادی=خداحافظی با آسیا

تیم فوتبال مقاومت سپاسی با پیروزی برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، دومین تیم بزرگ فوتبال ایران را نیز شکست داد تا از دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ هشتم 9 امتیاز بگیرد.

در دومین دیدار از هفته سی ام رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت 16 امروز دو تیم پرسپولیس و مقاومت سپاسی شیراز به قضاوت محسن قهرمانی و در حضور حدود 15 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان غلامحسین پیروانی به پیروزی 2 بر یک دست یافتند.

در نیمه اول پرسپولیس موفق شد با تنها گل دقیقه 40 پژمان نوری حریف شیرازی خود را شکست دهد اما در نیمه دوم ورق برگشت و در نیمه ای که پرسپولیس عملکرد بسیار ناامید کننده و ضعیفی داشت، تیم مقاومت در دقایق 53 و 58 توسط سیامک کهنورد و مصطفی صبری به دو گل دست پیدا کرد.

در ادامه این دیدار پرسپولیس با به میدان فرستادن محسن خلیلی بر قدرت تهاجمی خود افزود اما حضور این مهاجم پس از چندماه هم نتوانست مشکلات پرسپولیس را برطرف کند تا این تیم با شکست 2 بر یک برابر مقاومت در ورزشگاه آزادی نه تنها شانس قهرمانی در لیگ هشتم را از دست بدهد بلکه در خطر از دست دادن کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد. پرسپولیس در دیدارهای فردا رده سوم را از دست خواهد داد و باید در دیدارهای آینده برای پس گرفتن این جایگاه تلاش کند.

مقاومت سپاسی شیراز نیز که چند هفته پیش استقلال را شکست داده بود و سه امتیاز از این تیم کسب کرده بود، در دو دیدار رفت و برگشت هم پرسپولیس را شکست داد تا 6 امتیاز هم از این تیم بگیرد و غلامحسین پیروانی به خاطرای خوش فعالیتش را در تیم امید آغاز کند.


نظرات دیگران [ نظر]

درباره ی وبلاگ

عاشقان پرسپولیس

مدیر وبلاگ : سروش[50]
نویسندگان وبلاگ :
عباس[0]

یه پرسپولیسی با تعصب ... پرسپولیس، پیروزی، فوتبال، ایران، افتخارات، دانلود،‏ تحلیل، عکس، کاغذدیواری، جام جهانی، قهرمانی، رکورد، داربی، ...

لوگوی وبلاگ

شکست ناامید کننده پرسپولیس در تهران =خداحافظی با آسیا!!! - عاشقان پرسپولیس

موضوعات وبلاگ