سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Text Box:   پترویچ: به این دلیل خوب نتیجه مى گیریم که هماهنگ تر شده ایم - عاشقان پرسپولیس
spacer



spacer

منوی اصلی

بازدیدهای امروز: 8 بازدید
بازدیدهای دیروز: 15 بازدید
مجموع بازدیدها: 123579 بازدید


صفحه اصلی
وضعیت من در یاهو

پست الکترونیک
پارسی بلاگ

ورود به مدیریت
درباره من

جستجو

پترویچ: به این دلیل خوب نتیجه مى گیریم که هماهنگ تر شده ایم
نوشته شده توسط : سروش
چهارشنبه 87 آذر 27 ساعت 10:14 صبح

ایوان پترویچ نیم فصل تقریباً پر فراز و نشیبى را در پرسپولیس پشت سر گذاشت. او در ابتداى راه بازى هاى بسیار خوبى براى این تیم انجام داد و خیلى ها او را بهترین خرید سرخپوشان دانستند اما به یکباره ایوان با افت فاحشى روبرو شد. در چند بازى آخر پرسپولیس باز شاهد بازى هاى خوب پتروویچ بودیم و باید دید بعد از تعطیلات روند او چطور خواهد بود. از این بازیکن صرب در خصوص آینده خودش و تیمش پرسیدیم

ایوان پرسپولیس بدون تو خیلى خوب پاس را شکست داد
!
- من خیلى خوشحال شدم که این بازى سخت را بردیم. اگر این اتفاق نمى افتاد کارمان براى قهرمانى سخت مى شد.

یعنى الان راحت مى توانید قهرمان شوید؟
- فاصله ? امتیاز چیزى نیست که بخواهد ما را از آینده ناامید کند اما اگر این فاصله به ? یا ? امتیاز مى رسید آن وقت نه تنها ما بلکه هواداران را هم ناراحت مى کرد

به نظر تو پرسپولیس چه مشکلاتى سر راهش بود که نتوانست در نیم فصل اول خوب نتیجه بگیرد؟
- پرسپولیس فصل پیش قهرمان شد و تیمى با این شرایط مطمئناً در لیگ جدید با افت روبرو مى شود. این فقط مختص پرسپولیس نیست و در همه جا دنیا براى تیم قهرمان از این اتفاقات رخ مى دهد. با این حال مربیان ما خیلى سعى کردند با تغییراتشان در تیم، یک تیم جدید را روانه مسابقات کنند. این تصمیم آنها باعث شد یکسرى ناهماهنگى ها در بعضى پست ها به وجود بیاید و آن طور که باید نتوانیم نتیجه بگیریم.

به نظر تو مشکل فقط ناهماهنگى بود؟
- بله، خود من به عنوان یک بازیکن جدید نیاز به زمان داشتم تا با نوع بازى هم بازیان جدیدم آَشنا شوم. اگر مى بینید در هفته هاى پایانى نیم فصل اول خیلى بهتر بازى کرده و نتیجه مى گیریم به خاطر هماهنگى است که بین بازیکنان جدید و قدیم تیم به وجود آمد.

با این وجود رفتن قطبى تأثیرى در خوب نتیجه گرفتن پرسپولیس نداشت؟
- قطبى مربى خیلى خوبى براى پرسپولیس بود همان طور که الان پیروانى است. دلیل جدایى قطبى را هیچ وقت نفهمیدم اما ما زمان حضور او هم بد نتیجه نمى گرفتیم و باخت هایى که اتفاق افتاد چیز خیلى عجیبى نبود.در کوران لیگ شکست، تساوى و برد براى همه تیم ها اتفاق مى افتد اما در ایران بعد از هر باخت خیلى مشکل براى تیم به وجود مى آورند.

فکر مى کنى اگر قطبى مى ماند پرسپولیس شانس بیشترى براى قهرمانى داشت یا حالا که او رفته است؟
- ما از روز اول براى قهرمانى جنگیدیم و این هدف کل باشگاه است. جدایى یک فرد نمى تواند باشگاه را از هدفش دور کند و وظیفه ما بازیکنان این است که تابع مقررات تیم بوده و کارى به آمدن یک مربى یا رفتن او نداشته باشیم.

بگذریم، ایوان در نیم فصل اول خیلى فراز و نشیب داشت، چرا؟
- من در یک تیم بزرگ و با بازیکنان خیلى خوب بازى مى کنم. در چنین تیم هایى همیشه خوب بازى کردن سخت است. بعضى وقت ها ناخواسته تیم نمى تواند آن بازى که هواداران انتظار دارند را به نمایش بگذارند و در آن صورت یک یا ? بازیکن کار نمى توانند انجام دهند. شاید به خاطر اینکه تیم ما در نتیجه گیرى افت و خیز داشت شما درخصوص من این طورى فکر مى کنید.

براى نیم فصل دوم قول مى دهید بهترین بازى ما را براى پرسپولیس انجام دهید؟
- من همیشه سعى کرده ام خوب بازى کنم. هواداران از ایوان فقط انتظار گل زدن یا پاس گل دادن را دارند و من این را خیلى خوب مى دانم.


نظرات دیگران [ نظر]

درباره ی وبلاگ

عاشقان پرسپولیس

مدیر وبلاگ : سروش[50]
نویسندگان وبلاگ :
عباس[0]

یه پرسپولیسی با تعصب ... پرسپولیس، پیروزی، فوتبال، ایران، افتخارات، دانلود،‏ تحلیل، عکس، کاغذدیواری، جام جهانی، قهرمانی، رکورد، داربی، ...

لوگوی وبلاگ

پترویچ: به این دلیل خوب نتیجه مى گیریم که هماهنگ تر شده ایم - عاشقان پرسپولیس

موضوعات وبلاگ