سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Text Box:   بلاتکلیفی پرسپولیس و تصمیمی که عوض شد/ ماجرای کاشانی چه بود/ انص - عاشقان پرسپولیس
spacer



spacer

منوی اصلی

بازدیدهای امروز: 9 بازدید
بازدیدهای دیروز: 7 بازدید
مجموع بازدیدها: 123372 بازدید


صفحه اصلی
وضعیت من در یاهو

پست الکترونیک
پارسی بلاگ

ورود به مدیریت
درباره من

جستجو

بلاتکلیفی پرسپولیس و تصمیمی که عوض شد/ ماجرای کاشانی چه بود/ انص
نوشته شده توسط : سروش
چهارشنبه 88 خرداد 20 ساعت 2:22 عصر

در شرایطی که اکثر تیم های لیگ برتری خود را برای حضور پرقدرت در رقابتهای لیگ نهم آماده می کنند و حتی بازیکنان جدیدی را به خدمت گرفته اند باشگاه پرسپولیس هنوز در بلاتکلیفی به سر می برد و مشخص نیست چه اتفاقات پشت پرده ای در این باشگاه رخ می دهد.
تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی لیگ هشتم را با ناکامی به پایان برد که این شکست ماحصل حضور و تغییر سه سرمربی( افشین قطبی ، افشین پیروانی و نلو وینگادا) و دو مدیرعامل(داریوش مصطفوی و عباس انصاریفرد) و دنیایی از اختلافات و مسائل حاشیه ای بود.

هرچند که این تیم توانست از بین چهار نماینده ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به دور دوم صعود کند اما در روزی که یکصد هزار تماشاگر برای دیدن پیروزی سرخپوشان به ورزشگاه آزادی آمده بودند، شکستی تلخ را برابر بنیادکار تجربه کردند تا تماشاگران عصبانی به بسیاری از مسئولان این باشگاه و حتی افراد غیرورزشی توهین کنند و خواستار برکناری آنها شوند.

با اتفاقاتی که در طول لیگ هشتم و خصوصا دیدار برابر بنیادکار روی داد پیش بینی می شد این تیم خیلی سریع شاهد تغییرات در کادر فنی، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه باشد اما تنها نلو وینگادا بود که با شجاعت و در اقدامی حرفه ای اعلام کرد دیگر با این تیم کار نخواهد کرد.

عباس انصاریفرد مدیرعامل پرسپولیس که اختلافاتش با حسین هدایتی به اوج خود رسیده بود اما محکم تر از قبل در باشگاه ماند و بی تفاوت نسبت به اتفاقات گذشته هر روز خبر جدیدی در مورد مذاکره با مربیان بزرگ دنیا منتشر کرد. اخباری که هیچکدام صحت نداشت و مشخص نبود با چه هدفی منتشر می شود.

باشگاه پرسپولیس حتی نام بازیکنانی را به عنوان یاران جدید این تیم برای فصل آینده در سایت رسمی خود اعلام کرد که البته برخی از این انتقالات از سوی بازیکنان مورد نظر تکذیب شد و جالب آنکه تاکنون هیچ قراردادی با بازیکنی در هیئت فوتبال تهران ثبت نشده است.

به همه این اتفاقات باید ماجرای ورود حبیب کاشانی به هیئت مدیره و مدیرعاملی سرخپوشان را نیز اضافه کرد. اتفاقی که روز سه شنبه افتاد و مشخص نبود چه مسائل پشت پرده ای رخ داد که خبر اعلام رسمی مدیرعاملی کاشانی از روی پایگاه خبری سازمان تربیت بدنی برداشته شد.

خبر انتخاب حبیب کاشانی به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس دقایقی روی پایگاه خبری سازمان تربیت بدنی بود و خیلی زود برداشته شد

روز سه شنبه و ساعاتی پس از آنکه با حکم محمد علی آبادی ، حبیب کاشانی مجددا عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس شد، از سوی پایگاه خبری سازمان تربیت بدنی اعلام شد کاشانی از سوی اعضای هیئت مدیره به عنوان مدیرعامل انتخاب شده است. اما ساعتی بعد این خبر از روی خروجی این سایت برداشته شد و جالب اینکه هیچ خبر دیگری مبنی بر تکذیب یا تایید آن منتشر نشد.

اینکه چرا در این برهه زمانی خاص نام حبیب کاشانی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه مطرح می شود و خیلی زود هم تکذیب می شود، سوالی است که هیچ یک از اعضای هیئت مدیره پاسخ درستی برای آن ندارند و مشخص نیست ماجرای رفت و آمد حبیب کاشانی چه بود.

کاشانی در حالی روز سه شنبه از سوی محمد علی آبادی به عنوان عضو هیئت مدیره انتخاب شد که پس از پایان لیگ هفتم و قهرمانی پرسپولیس با این مدیرعامل، به دنبال اختلافاتی که با رئیس سازمان تربیت بدنی پیدا کرد از این باشگاه کنار رفت و طرفین موضع گیری تندی نسبت به یکدیگر داشتند.

با این شرایط به نظر می رسد پرسپولیس این روزها بهترین فرصت برای آماده سازی جهت حضور در لیگ نهم را به خاطر برخی ملاحظه کاریها و البته مسائل غیر ورزشی از دست می دهد و هر مدیرعاملی که هدایت این باشگاه را برعهده بگیرد قطعا چوب این اتفاقات و مسائل پشت پرده را خواهد خورد.


نظرات دیگران [ نظر]

درباره ی وبلاگ

عاشقان پرسپولیس

مدیر وبلاگ : سروش[50]
نویسندگان وبلاگ :
عباس[0]

یه پرسپولیسی با تعصب ... پرسپولیس، پیروزی، فوتبال، ایران، افتخارات، دانلود،‏ تحلیل، عکس، کاغذدیواری، جام جهانی، قهرمانی، رکورد، داربی، ...

لوگوی وبلاگ

بلاتکلیفی پرسپولیس و تصمیمی که عوض شد/ ماجرای کاشانی چه بود/ انص - عاشقان پرسپولیس

موضوعات وبلاگ